دپارتمان کامپیوتر و حسابداری آموزشگاه امام حسین

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریدپارتمان کامپیوتر و حسابداری آموزشگاه امام حسین

درباره دپارتمان کامپیوتر و حسابداری آموزشگاه امام حسین

مجتمع آموزشی امام حسین (ع) در خیابان سناباد شهر مشهد قرار دارد. این آموزشگاه در راستای اعتلای و گسترش هر چه بیشتر علوم انفورماتیک و آماده‌سازی بستر مناسب شغلی و علمی برای جوانان فعالیت‌های خود را آغاز نمود. با عرضه‌ی خدمات درخشان در سال 1386 به‌عنوان اولین مرکز در استان‌های خراسان موفق به اخذ مجوزهای آموزش پروژه‌های بنیاد جهانی ICDL و تربیت مدرس IT شد.
این مجموعه به‌عنوان یکی از اولین بنیانگذاران آموزش رایانه در این دارای اعتبار آموزشی است و پاسخگوی نیازهای اکثر سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، ادارات و خانواده‌ها می‌باشد. این مرکز تمام تلاش خود را در جهت در جهت ارتقاء سطح کیفیت آموزشی منطقه خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد.
مجتمع آموزشی امام حسین (ع) با دپارتمان‌های مدیریت، حسابداری، مهندسی نرم‌افزار و ICT کودکان و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی دیگر در خدمت همشهریان عزیز می‌باشد. این مجموعه در تدوین اصول و سیستم‌های آموزشی و الکترونیکی خود، تسریع در امور و ایجاد نظم و ترتیب بیشتر در ارائه خدمات به دانشجویان و مخاطبان خود و کسب رضایت ایشان را سرلوحه‌ی کارهای خود قرار داده است.
ضمانت اجرائی دوره‌های آموزشی برگزار شده در این مؤسسه، اشتغال و حتی کارآفرینی دانشجویان است، به‌طوری‌که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها، از طریق مجتمع و یا سازمان‌ها و ارگان‌های همکار جذب بازار کار شده‌اند.

فعالیت‌ها

  • انجام پروژه‌های IT و ICT شبکه
  • اعطای مدارک معتبر بین‌المللی
  • حمایت از مهارت‌جویان تا ورود بازار کار
  • ارائه‌دهنده راهکارهایی جهت توانمند‌سازی افراد و مؤسسات
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان کامپیوتر و حسابداری آموزشگاه امام حسین