دپارتمان طراحی مد و لباس مجتمع دیباگران

4.2 از 2 رای
هوچینآموزشگاه خیاطیدپارتمان طراحی مد و لباس مجتمع دیباگران

درباره دپارتمان طراحی مد و لباس مجتمع دیباگران

آموزشگاه خیاطی دیباگران واقع در بلوار ستارخان در شیراز می‌باشد و سابقه‌ی تأسیس نمایندگی مجتمع فنی دیباگران در شیراز، به سال 1389 برمی‌گردد. شرکت مجتمع فنی تهران در سال 1358 تأسیس شد و در همان سال‌های اول فعالیتش توانست با شناسایی نیازهای جامعه در حوزه برق و الکترونیک، عمده فعالیت‌های آموزشی خود را متمرکز بر این رشته نماید.
با گذر زمان و رشد علم و تکنولوژی، نیازهای آموزشی دیگری در جامعه پدیدار شد. مجتمع فنی تهران نیز به‌تبع از این تغییرات، فضای آموزشی خود را گسترش داده و وارد حوزه‌های فنی و هنری دیگری شد.
آموزشگاه خیاطی دیباگران نیز ازجمله آموزشگاه‌های معتبری است که در طول این سال‌ها به زمره فعالان این مجموعه درآمده است. این آموزشگاه با همکاری و همراهی اساتید مجرب و برجسته خود، پذیرای دانش‌پژوهان و هنرجویان رشته خیاطی و طراحی لباس می‌باشد.
دوره‌های آموزش مهارت و تکنیک‌های خیاطی نیز در کنار سایر رشته‌های آموزشی، شامل دوره‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت می‌باشد. آموزش‌های ارائه‌شده در این مجموعه، نقشی پررنگ در تقویت مهارت‌های هنرجویان ایفا می‌کند. گواهینامه صادرشده از طرف مجتمع دیباگران، به‌صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی بوده که دارای ارزش ترجمه رسمی و ارائه در کشورهای مختلف نیز می‌باشد.

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های متنوع آموزش خیاطی و طراحی مد و لباس
  • آموزش طراحی و چاپ روی پارچه
  • ارائه مدرک بین‌المللی دو زبانه و قابل ارائه در کشورهای مختلف
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت
  • ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان خبره آموزشگاه
  • امکان ثبت‌نام آنلاین و دریافت حساب کاربری
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان طراحی مد و لباس مجتمع دیباگران