دپارتمان کامپیوتر موسسه آموزشی کیسان

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریدپارتمان کامپیوتر موسسه آموزشی کیسان

درباره دپارتمان کامپیوتر موسسه آموزشی کیسان

موسسه آموزشی کیسان در خیابان چهل‌ستون شهر تهران تحت نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای در حال فعالیت است. این مجموعه با مدیریتی جوان و پیشرو با هدف خدمت‌رسانی عالی آموزشی دوره‌های مختلف آموزشی را برگزار می‌کند. در این مؤسسه دوره‌های کنکور، تقویتی برای همه‌ی مقاطع و در کنار این مباحث، دوره‌های برنامه‌نویسی، بورس و سرمایه، سخت‌افزار، طراحی وب، فتوشاپ (Photoshop)، کارآفرینی، هوش مالی مختص دپارتمان کامپیوتر ارائه می‌شود.
در این آموزشگاه با استفاده از کادر فوق حرفه‌ای و زبده در برگزاری دوره‌ها استفاده می‌شود. این مرکز تنها مؤسسه آموزشی کشور است که در دو سال متوالی (96 و 97) موفق به کسب عنوان برند برتر آموزشی سال شده است.
موسسه آموزشی کیسان با اتکا بر تجربه و تخصص کادر خود و با بهره‌گیری از مدرن‌ترین سیستم‌های آموزشی توانسته فضای حرفه‌ای و کارآمدی را برای همشهریان عزیز مهیا کند. این مؤسسه‌ی آموزشی با استفاده از تجهیزات و امکانات به‌روز و پیشرفته توانسته در جلب اطمینان مراجعین خود گام‌های مؤثری بردارد. یکی از این گا‌م‌ها رایگان نمودن شرکت در دوره‌های اول و دوم مباحث آموزشی در دپارتمان کامپیوتر خود است.
تمامی مباحث در این مجموعه امکان تدریس به‌صورت گروهی، نیمه گروهی و همچنین خصوصی مهیا است. تمامی اساتید و دانش‌آموزان و مهارات‌آموزان این مؤسسه دارای کد کاربری و پرتال شخصی هستند که از طریق آن می‌توانند از امکانات مفید سایت بهره‌مند شوند.

فعالیت‌ها

  • دارای حامیان ارزشمند از میان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی معتبر
  • از جمله مؤسسات فعال در سطح تهران با بیش از 7000 دانش‌آموز
  • تدریس خصوصی، عمومی و نیمه‌خصوصی
  • فروشگاه آنلاین
  • مشاوره رایگان
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان کامپیوتر موسسه آموزشی کیسان