آموزشگاه زبان جهان علم

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه زبانآموزشگاه زبان جهان علم

درباره آموزشگاه زبان جهان علم

آموزشگاه زبان جهان علم در محدوده‌ی آب و برق مشهد تاسیس شده و زبان‌های زنده‌ی دنیا از قبیل انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و غیره را آموزش می‌دهند. این دوره‌ها با جدیدترین متدهای دنیا برگزار می‌گردد تا هنرجویان در رده‌های سنی جوانان، خردسالان و بزرگسالان با بیشترین بازده ممکن در دوره‌ها شرکت نموده و بهترین نتیجه را بگیرند.
جهان علم به تمام امکانات آموزشی لازمه از قبیل آزمایشگاه زبان، کتابخانه، سایت اینترنت، اینستاگرام، فیلمهای آموزشی و غیره مجهز شده و برای پیشبرد اهداف آموزشی و اداری خود تجهیزات کافی از قبیل دستگاههای زیراکس، تکثیر کاست، فیلم ویدیوئی، مجموعه‌ای مناسب از دستگاه‌های صوتی و تصویری را از قبیل ویدئو پرژکتور را فراهم نموده است.
مدیر این موسسه برای هر سطح یک مدیر تعیین کرده و نظارت دقیقی را بر زبان‌آموزان دارند تا راندمان رشد آنها را رصد کرده و تصمیمات لازمه را اتخاذ نمایند.
آموزشگاه زبان جهان علم در ادامه‌ی فعالیت‌های خود، برای ارتقای سطح مدیران و کارمندان در ادارات و شرکت‌ها با سازمان‌ها و بخش‌ها خصوصی نیز همکاری می‌نمایند و با برگزاری کلاس‌های زبان و اعزام استاد در این راه نیز قدم‌های شایانی برداشته است.
کلاس‌های جهان علم شامل دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی IELTS و TOEFL، نامه‌نگاری، زبان تجاری، زبان اختصاصی مدیران ودیگر کلاسهای ضروری موسسات و شرکتها و ادارات بوده است.

منابع 

فرانسه: کتاب‌های Tendances و Le nouveau taxi
اسپانیایی: کتاب‌های Nuovo Espresso
ایتالیایی: کتاب‌های Nuovo Espresso
آلمانی: کتاب‌های Menschen
مکالمه تجاری: کتاب Market Leader

فعالیت‌ها

  • آموزش زبان‌های زنده دنیا
  • برگزاری کلاس‌های فشرده و ترمیک برای زبان‌آموزان
  • آموزش مکالمه برای تقویت اسپیکینگ
  • دوره‌های ویژه برای آمادگی آزمون‌های بین‌المللی زبان
  • استفاده از روش‌های نوین در امر آموزش
  • فراهم کردن امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای امر آموزش بهتر زبان‌آموزان
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه زبان جهان علم