مجتمع فنی تهران نارمک

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه زبانمجتمع فنی تهران نارمک

درباره مجتمع فنی تهران نارمک

مجتمع فنی تهران نارمک با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه‌های متنوع همواره تلاش داشته تا سطح دانش و مهارت افراد جامعه را ارتقا دهد. این شعبه از مجتمع فنی که در شرق تهران فعال است در محدوده‌ی خیابان فرجام تاسیس شده و از سال 1390 کار خود را آغاز کرده است.
با توجه به نیاز روزافزون سازمان‌ها و شرکت‌ها به استخدام افراد با مهارت‌هایی طبق استانداردها و متدهای جدید دنیا، مجتمع فنی تهران به عنوان برترین برند آموزشی کشور با بهره‌گیری از تجربه‌ی 32 ساله‌ی خود در این حوزه و دارا بودن مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط و داشتن امکانات و فضای آموزشی کافی دوره‌های آموزشی، مهارتی مختلفی را برگزار می‌نماید.
این موسسه در عرصه‌ی زبان‌های خارجی نمایندگی دانشگاه Cambridge را دارد و به آموزش زبان‌های انگلیسی، آلمانی، زبان ترکی استانبولی به کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می‌پردازد.
شعبه‌ی مجتمع فنی نارمک به دلیل فعالیت مثبت و تلاش‌های فراوانی که داشته موفق به اخذ نمایندگی برتر بین شعبات ام‌اف‌تی شده و تمامی مناطق شرق تهران را تحت پوشش خود قرار داده است.
امروزه، دوزبانه بودن افراد نکته‌ی حائز اهمیتی است که برای موفقیت امری ضروری است. یادگیری زبان جدید افراد را قادر می‌سازد تا به اطلاعاتی جدید از آن‌سوی آب‌ها دست پیدا کنند و همواره به‌روز باشند، با تمدن‌های دیگر ارتباط برقرار کنند و در راه پیشرفت پیشتر از دیگران قدم بردارند. گذشته از این طبق تحقیقات انجام شده، افراد چندزبانه خلاق‌تر، باهوش‌تر، دارای اعتمادبه‌نفس بالاتر و حافظه‌ی قوی‌تری هستند. علاوه بر اینها، دانستن زبان دوم برای کسانی که قصد مهاجرت و بهبود موقعیت شغلی و شرایط زندگی خود را دارند، الزامی است.
بنابراین باتوجه به اهمیت موضوع زبان در دنیای کنونی که روزبه‌روز پررنگ‌تر از گذشته هم خواهد شد، یادگیری زبان همواره در دستورکار مجتمع فنی نارمک بوده و کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی را برای آموزش باکیفیت زبان‌آموزان درنظر گرفته است.

منابع

- انگلیسی کودک و نوجوان: کتاب های Pockets، Family Friends و Solutions
- انگلیسی بزرگسال: کتاب English File
- آلمانی: کتاب های Menschen و Sicher
- ترکی استانبولی: کتاب Hitit

فعالیت‌ها

  • مشاوره و برنامه ریزی آموزشی
  • برگزاری دوره های مختلف آموزشی
  • نیازسنجی آموزشی افراد و همچنین مدیران و کارکنان در سازمان‌ها
  • مشاوره و تعیین سطح علمی توسط متخصصین با مدارک CELTA و Cert ESOL جهت دوره های مختلف زبان انگلیسی
  • ایجاد تغییر در دانستن و مهارت افراد و تطبیق آن با نیازهای روز آموزشی
  • برگزاری همایش و سمینارهای تخصصی در حوزه های مختلف
  • معرفی اساتید و مدرسین مجرب و توانمند به سازمان‌ها و موسسات مطابق با ضوابط مربوطه
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
مجتمع فنی تهران نارمک