آموزشگاه رانندگی امین

3.5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه رانندگیآموزشگاه رانندگی امین

درباره آموزشگاه رانندگی امین

آموزشگاه رانندگی امین بالاتر از چهارراه پارک وی تاسیس شده و با اخذ مجوزهای لازمه سال‌هاست که به آموزش رانندگی مشغول است. این موسسه دوره‌های تئوری و عملی را برگزار می‌نماید.
امین با سال‌ها تجربه در امر آموزش رانندگان همواره تلاش داشته تا کیفیتی مطلوب را برای متقاضیان رانندگی ارائه دهد و به‌همین دلیل کلیه‌ی کلاس‌ها اعم از تئوری و عملی با حضور اساتید حرفه‌ای و کارکشته برگزار می‌گردد.
این مرکز برای خانم‌ها و آقایان خدمات‌رسانی می‌کند و کلاس‌های شهری بانوان در صورت نیاز با مدرس خانم برگزار می‌شود. با پرداخت شهریه‌ی تعیین شده و استاندارد توسط اتحادیه‌ی آموزشگاه‌های رانندگی برنامه‌ی کلاسی داوطلبین شروع شده و پس از گذراندن دوره‌های تئوری آزمون آیین‌نامه برگزار می‌گردد. برای شرکت در این امتحان نیاز به پرداخت هزینه‌ی جدا ندارید و فقط اگر موفق به قبولی نشوید برای آزمون مجدد هزینه‌ی اندکی را باید واریز نمایید.
کلاس‌های عملی و شهری آموزشگاه رانندگی امین نیز طبق تعداد جلسات استاندارد طراحی شده و افراد پس از گذراندن این کلاس‌ها و یادگیری مهارت‌های لازمه از قبیل پارک دوبل، دور دوفرمان و غیره و تسلط بر هدایت خودرو می‌توانند به آزمون شهری رفته و مورد ارزیابی قرار گیرند.

فعالیت‌ها

  • برگزاری کلاس‌های تئوری آیین‌نامه
  • تشکیل کلاس‌های شهری جهت تسلط هرچه بیشتر رانندگان
  • تدریس از روی کتب استاندارد و سراسری
  • برگزاری کلاس‌های شهری برای بانوان و آقایان
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه رانندگی امین