باشگاه ورزشی نیلا

3.5 از 1 رای

درباره باشگاه ورزشی نیلا

باشگاه ورزشی نیلا یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی در شهرک اکباتان است که مخصوص بانوان طراحی شده است. این باشگاه انواع رشته‌های ورزشی را به‌صورت گروهی و خصوصی برگزار می‌نماید. یکی از اقدامات جالب نیلا در سرویس دهی و جلب رضایت ورزشکاران این بوده که اجازه می‌دهند در هر دوره، یک روز دوست خود را نیز به باشگاه ببرید تا با هم تمرین کنید و خوش بگذرانید.
در این مرکز سلامتی بانوان، خانم‌ها می‌توانند در کلاس‌های مختلف شرکت کنند. تلاش این باشگاه بر این بوده که دانش ورزشکاران را ارتقا بخشد و برای تمرین کردن حرفه‌ای، هر چیزی که راجع به حرکات و تاثیرشون روی اندام‌ها و عضلات هست به مخاطب منتقل کند.
باشگاه بدنسازی نیلا با پست‌های دیکشنری ورزشی، سعی داشته تا اسم حرکاتی که بسیاری از ورزشکاران در برنامه‌های تمرینی با آنها مواجه هستند را آموزش دهد تا به خاطر شما سپرده شود.
تلاش این مجموعه، به وجود آوردن فضایی برای رشد و پیشرفت ورزشی و سلامتی بانوان علاقمند است. به همین دلیل با تجهیز باشگاه به بهترین دستگاه‌ها و‌مربیان متخصص روی آورده‌اند و کوشش کرده‌اند تا محیطی شاد و حرفه‌ای را برای علاقه‌مندان به ورزش فراهم نمایند.
اگر جزو بانوانی هستید که فرزند خردسال دارید، این مرکز مجهز به مهدکودک است و در تایم ورزشی می‌توانید فرزند خود را به تیم کودکان در باشگاه ورزشی نیلا بسپارید و با خیال آسوده ورزش کنید.

فعالیت‌ها

  • مجهز به بهترین دستگاه‌ها برای ورزش‌های استقامتی، هوازی و قدرتی
  • دارای مجموعه ماساژ و مراقبت پوست
  • مجهز به فضای کتابخوانی
  • تدارک مهد کودک در باشگاه
  • ارائه‌ی خدمات غذایی در بوفه سلامتی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
باشگاه ورزشی نیلا