آموزشگاه موسیقی آرنیک

4.6 از 16 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی آرنیک

درباره آموزشگاه موسیقی آرنیک

آموزشگاه موسیقی آرنیک واقع در محدوده‌ی سیدخندان تهران، با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1392  با نام آذرنگ شروع به فعالیت کرده و در سال 1400 نام خود را تغییر داده و تاکنون مفتخر بوده که هنرجویان بسیاری را پرورش داده است. این آموزشگاه با همکاری اساتید برجسته و با استفاده از روش‌های آکادمیک درزمینه‌ی آموزش موسیقی فعالیت می‌نماید.
اساتید آرنیک همگی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های هنر و دانشگاه تهران با سابقه‌ی تدریس حرفه‌ای هستند و طبق پلن تهیه‌شده توسط آموزشگاه و پیروی از اصول نظم در آموزش دوره‌ها را برگزار می‌کنند.
در این آموزشگاه، بخشی مخصوص تعلیم کودکان طراحی شده و اتاقی با طراحی کودکانه ایجاد شده تا سازهایی از قبیل متالوفون، زایلوفون، طبلک و انواع شیکرها به خردسالان آموزش داده شود.
سایر کلاس‌های آموزشگاه موسیقی آرنیک نیز آکوستیک شده و جهت رفاه حال هنرجویان تمامی سازها در محل آموزشگاه قرارگرفته تا هنرجو را از حمل‌ونقل ساز بی‌نیاز کنند.
اقدامات مفید و شایسته‌ی این مرکز هنری که تحت نظر تیمی حرفه‌ای و دانش‌آموخته طراحی شده، موجب شده تا این مجموعه به یکی از بهترین آموزشگاه‌های موسیقی مبدل گردد.

فعالیت ها:

  • برگزاری رسیتال‌های منظم و کنسرت برای هنرجویان
  • انتخاب هنرجویان برتر و ضبط و میکس آثار آنها
  • برگزاری کلاس‌های ویژه و مسترکلاس برای سازهای مختلف
  • انواع کلاس‌های آمادگی برای کنکور موسیقی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • برگزاری دوره‌های تخصصی موسیقی کودک با جدیدترین متدهای آموزشی

سازها

ارگ، کمانچه، پیانو، انواع گیتارها مثل گیتار الکتریک و باس، تمبک، پرکاشن، تمپو، دف، ویولن و بسیاری از دیگر سازها در آرنیک تدریس می‌گردد.
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی آرنیک