آموزشگاه موسیقی بربط

3.5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی بربط

درباره آموزشگاه موسیقی بربط

آموزشگاه موسیقی بربط در میرداماد فعالیت می‌کند و با مجوز رسمی درجه یک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به برگزاری کلاس‌های موسیقی اقدام می‌کند. بربط با هدف آموزش جدی موسیقی در دو زمینه‌ی موسیقی کلاسیک غربی و کلاسیک ایرانی (سنتی) راه‌اندازی شده و به همین منظور از اساتیدی حرفه‌ای، که به امر نوازندگی و تدریس موسیقی به‌صورت منظم و جدی می‌پردازند، بهره گرفته است.
کلاس‌های درنظر گرفته شده در این آموزشگاه موسیقی، به‌صورت خصوصی و 40 دقیقه‌ای برگزار می‌شود که با توجه به زمان طولانی‌تر نسبت به کلاس‌های مراکز دیگر، این امکان را به هنرجو می‌دهد که فراگیری موسیقی عملی توأم باشد با بازیابی و تمرین مربی با هنرجو در کلاس.
همچنین برای افزایش کیفیت آموزش، به موازات یادگیری عملی، تئوری‌های لازم برای هر ساز در محیطی آکادمیک و علمی انجام می‌گردد تا هنرجویان با اصول موسیقی آشنایی بیشتری پیدا کرده و بتوانند درک بهترین از این هنر کسب کنند.
در آموزشگاه موسیقی بربط برای خردسالان نیز برنامه‌ی آموزش موسیقی با روش ارف طراحی شده تا علاوه بر سرگرم‌شدن به یادگیری سازهای ساده نیز بپردازند. بدین شکل ذهن آنها رشد کرده و در سال‌های آتی می‌توانند به نوازندگان ماهر سازهایی مثل پیانو، ویولن و غیره مبدل گردند.

فعالیت‌ها

  • آموزش موسیقی ایرانی و غربی
  • برگزاری دوره‌های تخصصی سازهای سنتی، کلاسیک و الکترونیک
  • تشکیل تیم‌های دونوازی، گروه‌نوازی و غیره
  • برگزاری کنسرت‌های هنرجویی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی بربط