آموزشگاه زبان سیتیزن

3.5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه زبانآموزشگاه زبان سیتیزن

درباره آموزشگاه زبان سیتیزن

 

آموزشگاه زبان سیتیزن  در شهر تهران و در منطقه نارمک واقع شده است این آموزشگاه در 2 شعبه مشغول به فعالیت بوده و بیش از 12 سال سابقه  فعالیت دارد.این مجموعه شامل 12 دپارتمان مختلف آموزشی می باشد و در تمام سال های فعالیت سعی در بهبود شیوه یادگیری و ارتقا سطح کیفی آموزشی خود داشته و در همین راستا از با تجربه ترین اساتید حوزه زبان دعوت به همکاری نموده است.هر یک از اساتید این آموزشگاه تحصیلات و یا محل سکونتشان مطابق با زبانی است که تدریس می کنند همچنین از سوپروایزرهای هر زبان که سابقه کار در سفارت مربوطه را دارند استفاده می شود. آموزشگاه زبان سیتیزن خدمات آموزشی خود را به2 صورت حضوری و آنلاین به زبان آموزان ارائه می دهد.

 در پایان دوره مدرک بین المللی به زبان آموزان اعطا می کند که این مدرک مورد تایید سفارت مربوط به آن کشور می باشد .از مزایای کلاس های این موسسه می توان به تنوع بالای دوره ها، استفاده از وسایل کاملا هوشمند و مدرن از قبیل تخته هوشمند و تلویزیون LED و ویدیو پروژکتور، برنامه ریزی هدفمند برای هنر آموزان به جهت نتیجه بهت، مشاوره حضوری و غیرحضوری، تعیین سطح رایگان و ... اشاره کرد.

همچنین در پایان هر ماه ورکشاپ متناسب با همان دوره برگزار می گردد.علاقه مندان شرکت در کلاس های آموزشگاه زبان سیتیزن محدود که یادگیری نیستند بلکه می توانند با توجه به نیازی که دارند دوره مورد نظر خود را انتخاب کندبه عنوان مثال می توان به پکیج اموزش مکالمه ویژه سفر، پکیج اموزش مکالمه ویژه شغل افراد، پکیج آموزش مکاتبات و نامه نگاری های اداری اشاره کرد.

 

ارائه کارنامه هوشمند پس از برگزاری آزمون شرایط سنجش  و ارزیابی هنر آموزان را فراهم می کند.زبان آموزان با مقایسه کارنامه هر آزمون نقاط ضعف و قوت خود را پیدا کرده و می توانند سنجیده و هدفمند ضعف های خود را پیدا کرده و اصلاح نمایند.

همچنین برگزاری آزمون های شبیه سازی شده نقش بسزایی در میزان کنترل استرس زبان آموزان و آشنایی با آزمون اصلی دارد که خود نکته حائز اهمیتی می باشد.

 

این آموزشگاه جهت رفاه حال زبان آموزانی که شرایط حضور در کلاس های حضوری را ندارند اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین نموده است.کیفیت دوره های حضوری و آنلاین یکسان بوده و زبان آموزان با آسودگی خاطر می توانند از کلاس ها بهره مند شوند.

در آخر می توان اشاره ای کوتاه به پشتیبانی این آموزشگاه نمود که شامل موارد گسترده ای می شود که خود دلیل محکمی بر اهمیت به تلاش و انتخاب زبان آموزان دارد.

پشتیبانی تمام وقت در کلاس های انلاین توسط کارشناسان کلاس های انلاین

پشتیبانی حضوری و تلفنی در طی کل یک ترم

بررسی مکرر انتقادات و پیشنهادات زبان آموزان در طی نظر سنجی های مکرر به جهت رفع نواقص احتمالی

برنامه ریزی دقیق و کاملا فردی با توجه به هدف هر زبان آموز

کنترل  و نظارت مستقیم اساتید توسط مدیر آموزش

برگزاری سمینار های ماهانه به صورت رایگان در زمینه اخذ ویزا و مهاجرت

 

 

مدارک بین المللی موسسه زبان سیتیزن مورد تایید سفارت :

 

اعطای مدارک بین المللی مورد تایید سفارت پس از پایان دوره ی زبان اموزی

مدارک موسسه زبان های خارجه سیتیزن نیاز به ترجمه ندارد  و مورد پذیرش میباشد

مدار قابل ارائه به تمامی مراکز و یا شرکت های داخلی و خارجی میباشد

مدارک دارای کفد رجیستری میباشد

مدارک برای زبان اموزان خارج از موسسسه سیتیزن به شرط قبولی در امتحان های رسمی(شفاهی و کتبی ) در تاریخ مقرره توسط موسسه نیز صادر میگردد.

همکاری با بسیاری از شرکت ها و مراکز معتبر به جهت اموزش زبان به مدبیران ارشد ویا کارمدان اداری نظیر بانک ها شرکت های بازرگانی و فروش شرکت های دولتی و...

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه زبان سیتیزن