آموزشگاه موسیقی دامور

5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی دامور

درباره آموزشگاه موسیقی دامور

خدمات ویژه و اهداف

آموزشگاه با برگزاری مسترکلاس‌های آموزشی و دعوت از اساتید خارجی و برجسته، برگزاری کنسرت‌های آموزشی بزرگ در سالن‌های مطرح موسیقی تهران سهم بسزایی در کشف استعدادهای جوان و آماده‌سازی آن‌ها برای آزمون‌های ورودی هنرستان‌ها و دانشگاه‌های داخل و خارج کشور را به عهده دارد.

مدیریت آموزشگاه

این آموزشگاه با هدف ارائه هرچه بهتر خدمات، و بالا نگه داشتن کیفیت آموزشی، برای اولین بار در ایران از هیئت مدیره به جای مدیریت تک بعدی بهره می‌گیرد. هیئت مدیره آموزشگاه موسیقی دامور متشکل است از سرکار خانم غزل اکلیلی و آقایان فراز خسروی دانش و عطا حکاک. تک تک اعضای هیئت مدیره از سنین بسیار پایین و در هنرستان موسیقی و در ادامه تا مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته موسیقی تحصیل کرده اند.

متد آموزشی

نکته بسیار حائز اهمیت درباره متد آموزشی این است که تنها یک متد آموزشی ثابت برای همه هنرجویان با اهداف و سنین متفاوت وجود ندارد. از این رو آموزشگاه موسیقی دامور با ارائه بهترین و به روزترین متدهای آموزشی با توجه به نیازهای هنرجویان، در کنار بهرهمندی از اساتید مجرب ترکیب مناسبی برای ایجاد انگیزه و رساندن هنرجویان به حداکثر پتانسیل خود را در اختیار دارد.

موسیقی کودک، ارف

فرا گیری موسیقی از سنین کودکی نقش بسیار مهمی در آینده کودکان ایفا می‌کند. ایجاد انگیزه و قرار دادن کودک در محیط آموزشی مناسب، همچنین ایجاد ارتباط صمیمی و در عین حال حرفه‌ای باعث شکوفایی استعدادهای کودکان در سنین بالاتر می‌شود. در سیستم آموزشی این آموزشگاه، کودک ابتدا با سازهای بنیادی و در عین حال جذاب موسیقی از جمله طبلک، شیکر، دایره، بلز و فلوت ریکوردر، و همچنین مفاهیم بنیادی موسیقی از جمله ریتم و نت، همزمان با استفاده از شعر و بازی‌های موسیقی آشنا می‌شود

گروه کر کودکان و نوجوانان

یکی از مسائل مهمی که باعث ایجاد انگیزه در هنرجویان می‌شود، ایجاد فرصتی برای استفاده عملی از هنرِ آموخته شده است. آموزشگاه موسیقی دامور با تاسیس گروه کر کودکان و نوجوانان و ارائه کنسرتهای سالانه و هدفمند، موفق شده است استعدادهای بیشماری را به جامعه هنری معرفی کند. همچنین با تاسیس موسسه تهیه و تولید موسیقی آوای موسیقی راتا، این امکان را برای آن دسته از هنرجویان که به صورت جدی به آینده کاری خود در موسیقی فکر می‌کنند فراهم نموده است که بتوانند به غیر از نوازندگی، به عنوان خواننده نیز فعالیت جدی خود را ادامه دهند. این موسسه تمامی مراحل تولید تک آهنگ و آلبوم، اخذ مجوزهای مربوطه از اداره فرهنگ و ارشاد و همچنین تولید و پخش موزیک ویدیو را از ابتدا تا انتها انجام داده و این مهم را برای استعدادهای جوان کشور عزیزمان فراهم و آسان نموده است.

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی دامور