مجتمع انفورماتیک ایرانیان

4.9 از 2 رای
هوچینآموزشگاه IT و شبکهمجتمع انفورماتیک ایرانیان

درباره مجتمع انفورماتیک ایرانیان

آکادمی فوق تخصصی انفورماتیک ایرانیان از سال 1389 اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری یکی از موسسات تخصصی انفورماتیک در استان خوزستان شهر اهواز نموده و در طی مدت 2 سال فعالیت خود در قالب نمایندگی برتر کشور شناخته شده است. پس از آن اعضای هیئت مدیره تصمیم به تاسیس موسسه دیگر با هدف ارتقاء سطح آموزش و اجرای علوم انفورماتیکی گرفته و با اخذ مجوزهای لازم، مجتمع آموزشی - اجرایی انفورماتیک ایرانیان در سال 1391 تاسیس گردید.

مرکز آموزش فوق تخصصی دوره های بین المللی فناوری اطلاعات ( مهندسی شبکه و امنیت شبکه )

  • یکی از افتخارات این آکادمی تخصصی همکاری با بیش از 60 سازمان و نهاد دولتی، نیمه دولتی و شرکت های صنعتی و نفتی در زمینه آموزش ، مشاوره و ارائه راهکار های زیرساختی فناوری اطلاعات می باشد.
  • مدارک مجتمع انفورماتیک ایرانیان به عنوان یک مدرک معتبر در کشور شناخته شده است.
  • جایگاه مدرسین نمونه کشوری و استان است
  • مجتمع انفورماتیک ایرانیان تا به حال آموزش بیش از 1950 دانشجوی حضوری و بیش از 1500 دانشجوی سازمان و غیر حضوری را در کارنامه خود دارد.
  • دانشجویان علاقمند میتوانند پس از گذراندن دوره های تخصصی وارد بازار کار شده و همچنین از طریق این آکادمی به شرکت های متقاضی متخصص معرفی شوند.
  • دوره های به صورت کاملا" عملی و سناریو محور آموزش داده میشود .
  • آزمون های به صورت آنلاین و منطبق با سطح آزمون های بین االمللی میباشد. (برای علاقمندانی که قصد مهاجرت دارند و امکان دادن آزمون های بین المللی را دارند بسیار تاثیز گذار خواهد بود.)

فعالیت ها و امکانات

  1. برگزاری دوره های و آزمون های آنلاین
  2. برگزاری کارگاه های تخصصی و ورکشاپ ها
  3. برگزاری سمینارها و همایش ها
  4. برگزاری کلاس های رفع اشکال پس اتمام دوره ها
  5. پشتیبانی 6 ماهه دوره ها پس از اتمام آنها
  6. معرفی به بازار کار و جذب آنها

مجتمع انفورماتیک ایرانیان با بهره گیری از کادر آموزشی مجرب و آموزش دیده شده با محیط و لابراتور های تخصصی و بروز افدام به برگزاری دوره های تخصصی مهندسی شبکه و امنیت شبکه از قبیل مایکروسافت ، سیسکو ، کامپتیا ، لینوکس ، میکروتیک ، مجازی سازی ، دیتاسنتر ، جونیپر ، EC-council ، offensive security - SANS Sec54و برنامه نویسی و طراحی سایت و اتوماسیون اداری ، دیتابیس ، استقرار استاندارد سازی مراکز داده

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
مجتمع انفورماتیک ایرانیان