آموزشگاه موسیقی کوک

3.5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی کوک

درباره آموزشگاه موسیقی کوک

آموزشگاه موسیقی کوک در سال 1396 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره 40110039630004 با هدف آموزش صحیح و اصولی موسیقی ایران و جهان در بخش های کودک (2 تا 7 سال)، هنرمند کوچک (8 تا 12 سال) و بزرگسال (13 سال به بالا) تاسیس گردید.
در راستای این هدف آموزشگاه موسیقی کوک از اساتید مجرب، همراه با جدیدترین متد های آموزشی روز دنیا بهره گرفته است.

این مرکز سعی نموده است:
  1. با توجه به شناخت به مهارت و ایمانی که به اساتید استان دارد جهت آموزش، اساتید داخل استان را در اولویت قرار دهد.
  2. برای ارتقاء سطح کیفی هنرجویان و تبادل اطلاعات روز از اساتید بنام کشوری و بین المللی در قالب ورکشاپ و مستر کلاس دعوت به همکاری نماید.
  3. با توجه به نیاز استان به برخی از سازهایی که نوازنده و مدرس آن در استان وجود ندارد با دعوت اساتید خارج از استان مبادرت به تشکیل این دوره ها نماید.
  4. با ایجاد فضایی جهت اجرا (سالن) و مکانی برای ضبط(استودیو)، هنرجویان را به موازات فراگیری موسیقی با تجربه اجرا و ضبط نیز آشنا سازد.

این مرکز با 400 متر مربع زیر بنا در دو طبقه دارای امکانات زیر می باشد:
  1. کلاس برای دوره های خصوصی
  2. سالن اجرا با ظرفیت 100 نفر (مجهز به سیستم صدا، برد هوشمند، ویدیو پرژکتور و استیج ویژه تمرین، اجرا، برگزاری ورکشاپ و مسترکلاس)
  3. سالن کودک با 50 متر مربع مساحت مجهز به ادوات آموزشی و لوازم کمک آموزشی
  4. اتاق ضبط (استودیو) آکوستیک، مجهز به تجهیزات صدابرداری جهت آشنایی هنرجویان با ضبط و کسب تجربه لازم همگام با فراگیری نوازندگی
  5. کتابخانه، آرشیو صوتی، تصویری و pdf
  6. دوربین مدار بسته، نرم افزار مدیریت، وب سایت و اپلیکیشن (جهت سهولت در: ثبت نام، پرداخت شهریه، حضور و غیاب، دسترسی آسان هنرجو به حساب کاربری خود به منظور کنترل و مشاهده وضعیت کلاسی و سوابق مالی)
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی کوک