آموزشگاه موسیقی فریال

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی فریال

درباره آموزشگاه موسیقی فریال

آموزشگاه موسیقی فریال در فلکه اول تهرانپارس قرار گرفته و آموزش تمام سازها، حتی سازهای خاص، سلفژ، سبک‌های مختلف آواز و غیره را برگزار می‌نماید. این آموزشگاه با کمک اساتید به‌نام و مجرب خود سال‌هاست که به امر پرورش هنرجویان علاقه‌مند به موسیقی اشتغال دارد.
فریال با داشتن آرشیو صوتی و تصویری غنی به یادگیری شما کمک شایانی خواهد کرد. دوره‌های مختلف برای دانشجویان موسیقی و آموزش آنها توسط کارشناسان ارشد نیز از دیگر اقدامات این مرکز هنری است. کلاس‌های موسیقی کودکان با امکانات، ادوات و تجهیزات مورد نیاز در آموزشگاه موسیقی فریال برگزار می‌شود و والدینی که به این محدوده‌ی شهر دسترسی دارند برای شکوفاسازی استعدادهای فرزندانشان می‌توانند از این آموشگاه کمک بگیرند و آینده‌ی درخشان‌تری را برای عزیزانشان رقم بزنند.
برگزاری فستیوال‌ها و کنسرت‌های مختلف هنرجویی از دیگر فعالیت‌های این مرکز است که به هنرجویان برتر کمک می‌کند تا برای نوازندگی تسلط بیشتری یافته و با اجرای صحنه‌ای نیز آشناتر گردند.

فعالیت‌ها

  • برگزاری فستیوال‌های مختلف
  • کنسرت‌های هنرجویی
  • دوره‌های موسیقی کودکان

سازها

دامنه‌ی دوره‌های پیش‌بینی شده برای سازهای مختلف در این مرکز گسترده است و اکثر سازها در آموزشگاه موسیقی فریال تدریس می‌گردد.
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی فریال