آموزشگاه هنرهای تجسمی زر

3 از 1 رای
هوچینآموزشگاه هنرهای تجسمیآموزشگاه هنرهای تجسمی زر

درباره آموزشگاه هنرهای تجسمی زر

آموزشگاه هنرهای تجسمی زر با بیش از 15 سال سابقه‌ی موفقیت‌آمیز آموزشی در حوالی میدان انقلاب شهر تهران قرار دارد. با توجه به تأثیر هنر بر رشد فکری و رفتاری یک جامعه حضور آموزشگاه‌هایی که در این حیطه فعالیت مثمر ثمری از خود نشان دهند و بتوانند به‌درستی و به‌صورت تخصصی جوابگوی نیاز علاقه‌مندان باشند، کمک بزرگی در این زمینه می‌باشد.
این آموزشگاه که دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران است، در راستای همین مسیر و با هدف اشاعه و ارتقاء سطح کیفی هنرهای سنتی ایرانی، تأسیس شده است. کادر آموزشی و مدیریتی این مرکز امید دارند تا بتواند در راستای فرهنگ و هنر ایران، دستگیر جوانان شیفته هنر و فرهنگ این مرزوبوم باشند.
آموزشگاه هنرهای تجسمی زر با همکاری با اساتید برجسته و توانا در رشته‌های هنرهای تجسمی توانسته فضایی حرفه‌ای و صمیمی ایجاد کند که با توجه به پرورش هنرجوهای خلاق و هنرمند، اثربخش بودن خطی مشی این مرکز را نیز نشان می‌دهد. دوره‌های خوشنویسی با خودکار، خوشنویسی با قلم، نقاشی، عکاسی، گرافیک، نقاشی خط و نقاشی سیاه قلم در این آموزشگاه به‌صورت تخصصی درس داده می‌شوند. این دوره‌ها با استفاده از متدهای جهانی آموزش هنر ارائه می‌شوند به صورتی که هنرجو پس از اتمام دوره تکنیک‌های مناسب دوره‌ی موردنظر خود را در کنار رشد و حفظ خلاقیت و نوآوری فرا گرفته است.

فعالیت‌ها

  • فروش آثار هنری
  • قبول سفارشات خوشنویسی
  • برگزاری نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور
  • اعطای مدارک معتبر
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان تحصیلی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه هنرهای تجسمی زر