آموزشگاه زبان شکوه

3.8 از 1 رای
هوچینآموزشگاه زبانآموزشگاه زبان شکوه

درباره آموزشگاه زبان شکوه

آموزشگاه زبان شکوه در محدوده‌ی شهرک غرب و خیابان ایران‌زمین واقع‌شده و با سال‌های طولانی تجربه، به آموزش زبان به علاقه‌مندان مشغول است. این مرکز امروز سومین نسل جامعه را پرورش می‌دهد و تاکنون شمار بسیار بالایی از متقاضیان زبان‌آموزی را به اهدافشان رسانده است، چه قبل از انقلاب چه بعد از آن؛ ازاین‌رو بنیان‌گذار این آموزشگاه را پدر زبان انگلیسی کشور می‌نامند.
آموزشگاه شکوه یکی از با قدمت‌ترین مؤسسات زبان کشور است و همواره جزو پیشگامان در ارائه‌ی آخرین استانداردهای آموزشی بوده است. این مرکز با به‌روز نگه‌داشتن خود تلاش داشته جدیدترین متدها و کتب آموزشی را برای زبان‌آموزان فراهم آورد و کیفیت یادگیری را هرروز بالاتر ببرد.
شکوه در شهرک غرب رسالت خود را همواره کمک به توسعه‌ی علم و فناوری جوانان میهن قرار داده و برای نیل به این هدف در عصر حاضر، اعتقاد دارند که یادگیری زبان انگلیسی و کامپیوتر دو جزء جدانشدنی از هم می‌باشند.
پیش از انقلاب با وجود فعالیت برخی آموزشگاه‌های خارجی، این موسسه نیز به دلیل مجهز بودن، محل برگزاری آزمون تافل بود. در سال‌های 70 تا 79 این مرکز تنها محل رسمی برای آزمون تافل بود و پس‌ازآن تحریم‌های امریکا شروع شد. در سال‌های 79 و 80 نیز شکوه تنها مرکز رسمی آزمون دانشگاه کمبریج انگلستان در ایران بود.
امروز، موسسه شکوه با کوله‌باری از سوابق درخشان، این تجربیات را در اختیار علاقه‌مندان به زبان‌آموزی می‌گذارد تا بتوانند به دانش خود بیافزایند. این آموزشگاه دارای 27 شعبه در تهران و 10 شعبه در شهرهای دیگر می‌باشد.

منابع آموزشی

- انگلیسی خردسالان: کتاب‌های Pockets ،Frist Friends و Family and Friends
- نوجوانان: کتاب Hey There
- بزرگسالان: کتاب‌های Top Notch و Summit
- تجاری: کتاب Market Leader
- گردشگری: کتاب Tourism
- دوره تربیت مدرس: کتاب‌های Learning Teaching ،How to Teach English ،The practice of English language و Classroom Management Techniques

فعالیت‌های آموزشگاه شکوه شهرک غرب

  • برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس، تافل و غیره
  • تشکیل کلاس‌های ترمیک و فشرده
  • برگزاری دوره‌های ویژه مشاغل و حرفه‌ها
  • تشکیل کلاس‌ها برای رده‌های سنی مختلف از کودک تا بزرگ‌سال
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه زبان شکوه