موسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز

3.5 از 1 رای
هوچینآموزشگاه هنرهای تجسمیموسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز

درباره موسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز

موسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز در خیابان جردن شهر تهران و در محیطی با مساحت 300 مترمربع با دسترسی مناسب، قرار دارد و دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد. هدف اصلی از افتتاح و پیشبرد فعالیت‌های این مجتمع فراهم کردن بهترین شرایط آموزشی؛ هم از نظر امکانات آموزشی و هم از نظر برگزیدن اساتید مجرب و کارآزموده، به‌منظور رسیدن به بهترین کیفیت آموزشی بوده است و هم‌اکنون نیز این هدف با قدرت دنبال می‌شود.
آموزش‌های این مرکز در رشته‌های موسیقی (شاخه‌های کلاسیک، موسیقی سنتی و موسیقی پاپ)، نقاشی (در سطح مقدماتی، رنگ‌روغن، آبرنگ، پرتره، آکریلیک و نقاشی کودکان)، عکاسی (مقدماتی و پیشرفته) و خوشنویسی (نستعلیق، شکسته نستعلیق و ...) در خدمت علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
مؤسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز دارای امکاناتی نظیر 8 کلاس وسیع و مجهز، سالن VIP با ظرفیت70 نفر برای اجراها و کنسرت‌های آموزشی و... است، تا هنرجو با تمرکز و آرامش به یادگیری بپردازد و وسایل لازمه برای رشد و پیشرفت را در اختیار داشته باشد. این آموزشگاه با هدف کشف استعداد و رشد خلاقیت کودکان برای این رده‌ی سنی نیز برنامه‌های مخصوصی دارد و کلاس‌هایی توسط مربیان ویژه‌ی کودکان برگزار می‌کند.
لازم به ذکر است که کلاس‌های خوشنویسی و نقاشی در این آموزشگاه یک روز در هفته طی 10 جلسه (یک ترم) و هر جلسه به مدت 2 ساعت برگزار می‌شود و شامل تمامی گروه‌های سنی می‌باشد، کلاس‌های عکاسی این مؤسسه نیز از سطح مقدماتی تا پیشرفته ارائه می‌شود و شامل تمامی گروه‌های سنی است.

فعالیت‌ها

  • برگزارکننده‌ی کارگاه‌های آموزشی
  • امکان پیش ثبت‌نام از طریق سایت
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان تحصیلی
  • برگزاری دوره‌های مختص کودکان
  • ارائه‌ی ویدئوهای اجرای اساتید مؤسسه بر روی سایت آپارات
  • ارائه‌ی تخفیفات ویژه
  • ارائه‌ی اخبار و مقالات معتبر هنری از طریق سایت
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
موسسه فرهنگی هنری طنین دلنواز