آموزشگاه موسیقی اردیبهشت

2.7 از 3 رای
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی اردیبهشت

درباره آموزشگاه موسیقی اردیبهشت

آموزشگاه موسیقی اردیبهشت در سال 93 در شهر شیراز و محدوده‌ی ساحلی فعالیت خود را آغاز نموده است. اساتید و مدیران این مرکز با بیش از ربع قرن تجربه هدفشان را ارائه‌ی خدماتی متفاوت و پیشرفته به هنرجویان قرار داده‌اند.
این آموزشگاه با اخذ مجوزهای لازمه از سوی مراکز رسمی تاسیس شده و دارای محیطی سالم، گرم و صمیمی است که نگرشی آکادمیک و مهارت محور دارد و این روش را در قالب فعالیت‌های شاد و پر انرژی برای هنردوستان طراحی کرده است.
دوره‌ها و کلاس‌های مختلف برای انواع سازهای ایرانی و کلاسیک و برگزاری کنسرت‌های هنرجویی هر شش‌ماه یکبار در این آموزشگاه پیش‌بینی شده است. فعالیت‌های جمعی و گروهی موجب افزایش اعتمادبه‌نفس هنرجو شده و اجرا کردن در برابر عموم را راحت‌تر می‌کند. بنابراین مشخص می‌گردد که این موسسه علاوه بر بحث آموزش باکیفیت موسیقی، به سایر جنبه‌های هنر نیز اهمیت داده و تلاش دارد تا افرادی خبره‌تر و کامل‌تر را به جامعه‌ی هنر معرفی کند.
در صورتی که هنرجوی تازه‌کار نیستید، باید بدانید که در آموزشگاه اردیبهشت شیراز برای افراد حرفه‌ای‌تر مسترکلاس‌هایی با حضور اساتید برتر برگزار می‌گردد تا همه‌ی هنرآموزان در هر سطحی بتوانند از خدمات اساتید استفاده کنند.

فعالیت‌ها

  • معرفی هنرجویان نمونه به جشنواره های موسیقی و اهدای جوایز
  • تشکیل گروه موسیقی برای هنرجویان نمونه
  • برگزاری کنسرت هر شش ماه یکبار
  • استعداد یابی هنرجویان جهت خوانندگی، نوازندگی و سرمایه گذاری ضبط و پخش
  • تشکیل مستر کلاس با حضور اساتید مطرح

سازها

آموزش قره نی، ترومپت، فلوت، ساکسیفون، ارگ، پرکاشن، تمپو، درامز، کاخن و بسیاری از دیگر سازها در آموزشگاه اردیبهشت انجام می‌شود.
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه موسیقی اردیبهشت