آموزشگاه جواهرسازی درسان صنعت

3 از 1 رای
هوچینآموزشگاه جواهرسازیآموزشگاه جواهرسازی درسان صنعت

درباره آموزشگاه جواهرسازی درسان صنعت

آموزشگاه گوهرتراشی و گوهرشناسی درسان صنعت با 18 سال سابقه‌ی فعالیت ارزنده و درخشان در سعیدآباد جاجرود قرارگرفته است. در شرایط کنونی بسیاری از مردم به‌ویژه جوانان جویای کاری هستند که با سرمایه‌ی راه‌اندازی شوند. جواهرسازی و گوهر تراشی با توجه به سرمایه‌ی اولیه اندک موردنیاز، یکی از انتخاب‌های مناسب و پربازده به نظر می‌رسد.
این مرکز آموزشی با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی است. آموزشگاه گوهر تراشی و گوهرشناسی درسان صنعت در رشته‌های گوهرشناسی، گوهرتراشی (برش دامله) و گوهرتراشی (برش زاویه‌ای) اقدام به برگزاری 18 دوره‌ی باکیفیت و کارآمد نموده است. این دوره‌ها توسط اساتید ماهر، حاذق و توانمند در محیطی تخصصی و حرفه‌ای ارائه می‌شوند.
گسترش علم و پیشرفت ساخت دستگاه‌ها و ابزار‌ها در همه‌ی ابعاد زندگی در عصر کنونی، سبب شده است که مراحل طراحی و ساخت به‌راحتی و سهولت بسیار بیشتر و با نهایت ظرافت صورت گیرد. رشته جواهرات هم از این مقوله مستثنا نبوده، و این مکانیزه شدن تا جایی پیش رفته که تمامی مراحل تولید یک قطعه جواهر از طراحی، تهیه موم، ساخت و ... تماماً با کمک دستگاه‌ها انجام می‌شود. در همین راستا این مؤسسه به‌صورت بالقوه بر روی ارائه‌ی سیستم‌ها و دستگاه‌های جواهرتراشی فعالیت تخصصی انجام می‌شود.

فعالیت‌ها

  • اعطای مدرک رسمی و معتبر از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور
  • طراحی و ساخت دستگاه‌های جواهرتراشی
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان تحصیلی
  • ارائه‌ی سرفصل‌های نوین آموزشی
  • ارائه‌ی محصولات مرتبط از طریق سایت
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه جواهرسازی درسان صنعت