موسسه فرهنگی هنری همای سعادت

3.6 از 1 رای
هوچینآموزشگاه بازیگری و سینماموسسه فرهنگی هنری همای سعادت

درباره موسسه فرهنگی هنری همای سعادت

آموزشگاه بازیگری همای سعادت واقع در شهر زیبا در خیابان آیت‌الله کاشانی تهران است. این موسسه، فعالیت خود را تحت مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال 1381 آغاز کرده است. فعالیت‌های این آموزشگاه، حول محور آموزش، تولید و اجرای بخش‌های مختلف هنری می‌باشد. بخش آموزشی این مجموعه، به ارائه آموزش‌ها و برگزاری کارگاه‌های مختلف در عرصه هنرهای نمایشی می‌پردازد. ازجمله این دوره‌ها می‌توان به بازیگری، تئاتر و سینما، کارگردانی و فیلم‌نامه نویسی، چهره‌پردازی و گریم، گویندگی و فن بیان اشاره کرد. هم‌چنین دوره‌های بازیگری کودک و نوجوان نیز در این موسسه در حال برگزاری هستند.
آموزشگاه بازیگری همای سعادت افتخار این را دارد که توانسته است در طول سابقه فعالیت خود، بیش از ده‌ها فیلم کوتاه، دو فیلم نیمه بلند، 2 مجموعه مستند و یک فیلم داستانی بلند تولید نماید. همگی این آثار، با همکاری و همیاری بزرگان سینما و چهره‌های نام‌آشنای این صنعت تولید شده‌اند.
این موسسه در سال 1394 مجهز به تماشاخانه‌ای با ظرفیت 70 نفر شده است. این سالن مجهز به امکانات حرفه‌ای و مدرن جهت اجرای نمایش، برگزاری کنسرت موسیقی و جلسات نقد و تحلیل فیلم‌های تاریخ سینمای جهان می‌باشد.

فعالیت‌ها

  • برگزاری کارگاه‌های کوتاه‌مدت برای هنرجویان
  • دوره‌های آموزشی و نشست‌های خصوصی
  • جشنواره‌های داخلی فیلم کوتاه، نمایش و غیره به‌صورت دوره‌ای
  • بهره‌گیری از اساتید باتجربه و با سابقه در عرصه هنرهای نمایشی
  • مجهز به تماشاخانه با ظرفیت 70 نفر

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
موسسه فرهنگی هنری همای سعادت