آموزشگاه آزاد هنری پیوند

3.6 از 1 رای
هوچینآموزشگاه بازیگری و سینماآموزشگاه آزاد هنری پیوند

درباره آموزشگاه آزاد هنری پیوند

آموزشگاه بازیگری پیوند در خیابان ائل گلی تبریز واقع شده است. این آموزشگاه هنری، رویکرد متفاوتی برای ارائه آموزش‌های بازیگری و سینما پیش رو گرفته است. یادگیری از طریق تجربه کردن، به‌عنوان یک شیوه نو جهت کاهش استرسی شغلی، افزایش راندمان و تقویت روحیه شادی در افراد و گروه‌هاست.
آموزشگاه بازیگری پیوند کودکان، جوانان و بزرگسالانی که در طلب پرورش استعدادهای بازیگری خود هستند، خواهند توانست از تجربیات این مدرسه بازیگری، جهت نیل به اهداف خود استفاده نمایند. سینما و تئاتر، از کامل‌ترین هنرهایی است که تاکنون ابداع شده است و این آموزشگاه توانسته است شرایطی عالی جهت پرورش استعدادهای نهان به وجود آورد.
کارگاه‌های آموزشی در مجموعه آزاد هنری پیوند، با هدف کمک به سازمان‌ها در به دست آوردن ابزارهای لازم و کسب مهارت‌های بازیگری، دست به ابتکارات فراوانی زده است.
تسهیل انسجام کار گروهی، تقویت فرهنگ هماهنگی تیمی، رضایت شغلی برای بروز عملکرد بالا، بهبود ارتباطات و همکاری‌های درون سازمانی ازجمله نتایج این ابتکارات است. کلاس‌ها و کارگاه‌های این آموزشگاه، موجب افزایش خلاقیت و نوآوری گروهی، ایجاد انعطاف و ترویج تفکر خلاق در زمان‌های بحران، افزایش بازدهی و تقویت شادی فردی و گروهی شده است.

فعالیت‌ها

  • برگزاری کارگاه‌های آموزش بازیگری و کارگردانی برای سازمان‌ها
  • کارگاه آموزش علم و هنر، مدیریت استرس و بهبود مهارت‌های ارتباطی
  • تشکیل گروه‌های همیار، تقویت روحیه کار تیمی و ایجاد محیط شاد برای هنرجویان
  • برگزاری کلاس‌های تئاتر به زبان انگلیسی
  • ارائه مشاوره رایگان به هنرجویان، پیش از انتخاب رشته و ثبت‌نام در کلاس‌ها
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آزاد هنری پیوند