آموزشگاه سینمایی نگاه برتر

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه بازیگری و سینماآموزشگاه سینمایی نگاه برتر

درباره آموزشگاه سینمایی نگاه برتر

آموزشگاه سینمایی نگاه برتر واقع در خیابان شیخ طبرسی در شهر بابل می‌باشد. این آموزشگاه آزاد سینمایی، با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأسیس شده است. فعالیت علمی و آموزشی این موسسه، با چند رشته سینمایی و دو پلاتو آغاز شد. این آموزشگاه دوره‌های فیلم‌سازی، کارگردانی و تصویربرداری را با استفاده از تجربیات مربیان گرانقدر و باسابقه برگزار می‌نماید.
همچنین این موسسه مجهز به امکانات پیشرفته مدرن آموزشی است که برای بهبود وضع دوره‌های بسیار مفید است. شیوه‌ها و اصول به کار گرفته شده در تدوین برنامه‌های آموزشی، منطبق با اصول و استانداردهای به‌روز جهانی در عرصه هنرهای نمایشی می‌باشد.
آموزشگاه آزاد سینمایی نگاه برتر بابل، در کنار دوره‌های اشاره‌ شده، به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های دیگری نیز اشتغال دارد. دوره‌های هنری عکاسی و فتوشاپ، دوره میکس کامپیوتری، فیلمنامه نویسی، گریم، انیمیشن، گویندگی و فن بیان، در زمره این آموزش‌ها جای دارند.
در سال 1386 اولین جشنواره در این آموزشگاه با حضور هنرجویان برگزار شد. نگاه برتر با تأمین وسایل و تجهیزات و همچنین تأمین نیروی انسانی و دریافت مجوزهای قانونی در تولید فیلم‌های کوتاه و آموزش به هنرجویان خود یاری می‌رساند. همه‌ساله، عده زیادی از هنرجویان، در رشته‌های مختلف، جذب پروژه‌های سینمایی، تلویزیونی و رادیویی می‌شوند.

فعالیت‌ها

  • تولید فیلم‌های کوتاه و هم‌چنین نیمه‌بلند و مستند
  • جذب هنرجویان در پرو‌ژه‌های سینمایی و تلویزیونی، رادیو و صحنه‌های نمایشی
  • برگزاری کلاس‌های گروهی برای هنرجویان
  • مدرک رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور
  • مجهز به پلاتو، استودیو صدا و تصویر
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه سینمایی نگاه برتر