آموزشگاه گرافیک ناربن

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه طراحی گرافیکآموزشگاه گرافیک ناربن

درباره آموزشگاه گرافیک ناربن

آموزشگاه طراحی گرافیک ناربن واقع در خیابان خاقانی در شهر اصفهان، ارائه‌کننده آموزش‌های طراحی گرافیک و تصویرسازی می‌باشد. استفاده از امکانات آموزشی و کمک آموزشی از قبیل مبلمان مناسب، تجهیزات کارگاهی، ویدئو پروژکتور، سایت مجهز به کامپیوتر و بسیاری از خدمات مرتبط و منطبق با استانداردهای روز، سبب ایجاد فضای آموزشی استاندارد در این آموزشگاه شده است.
دوره‌های کاربردی آموزشگاه گرافیک ناربن منطبق با نیاز بازار کار به‌صورت کاربردی در زمینه‌های طراحی گرافیک و تصویرسازی، جهت ایجاد مهارت در هنرجویان این رشته برگزار می‌شوند. اساتید مجرب آموزشگاه ناربن از بین بهترین‌های هنرهای تجسمی، گرافیک و تصویرسازی انتخاب شده‌اند.
آموزشگاه طراحی گرافیک ناربن با برگزاری دوره‌های بلند مدت، کوتاه‌مدت و خصوصی، پس از ارائه طرح عملی جامع توسط هنرجو و برگزاری آزمون‌ها، هنرجویان را آماده اخذ گواهینامه‌های معتبر می‌سازد. هم‌چنین یکی از اصلی‌ترین تمایزات آموزشگاه هنر ناربن، شناخت مشکلات هنرجویان در حوزه اشتغال می‌باشد.
ارتباطات با مراکز صنعتی و سازمان‌های استان اصفهان، سبب ایجاد ظرفیتی شده است تا همگی بتوانند در مسیر یافتن فرصت‌های شغلی و کسب درآمد همسو و هم‌سفر باشند. آموزشگاه ناربن می‌کوشد تا ایران و ایرانی را هرروز پشرفته‌تر، قوی‌تر و تعیین‌کننده‌تر از روز پیش تعلیم دهد.

فعالیت‌ها

  • ارائه مشاوره تحصیلی به هنرجویان
  • مشاوره جهت انتخاب رشته به متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌ها
  • بهره‌مندی از فضای آموزشی استاندارد
  • معرفی به کار هنرجویان پس از اخذ گواهینامه‌ها
  • بهره‌گیری از اساتید مجرب و توانمند
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه گرافیک ناربن