آموزشگاه آرایشگری اقبال تنکابن

3.3 از 2 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایشگری اقبال تنکابن

درباره آموزشگاه آرایشگری اقبال تنکابن

آموزشگاه آرایشگری مردانه اقبال 3 شعبه‌ی استان مازندران سومین شعبه از مجموعه‌ی باکیفیت و معتبر آموزشگاه‌های آرایشگری اقبال می‌باشد. این مجموعه در سال 1375 زیر نظر مدیریتی واحد، مدبر و باتجربه در شهر تنکابن افتتاح گردید.
هدف این آموزشگاه نیز همچون دو آموزشگاه دیگر آماده‌سازی نیروی متخصص و خلاق درزمینه‌ی آرایشگری مردانه می‌باشد. با توجه به اصول مدیریتی پیاده شده در برنامه‌ریزی و اجرای آموزش‌های ارائه‌شده در این مؤسسه، هنرجویان پس از اتمام دوره به آرایشگرانی خلاق، مستقل و توانمند تبدیل می‌شوند که به‌آسانی جذب بازار کار شده و از آموزش‌های خود منتفع می‌شوند. این مرکز برای فعالیت‌های خود از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور مجوز رسمی دارد.
آموزشگاه آرایشگری مردانه اقبال 3 نیز از همراهی و همفکری تیم آموزشی و مدرسین خوش‌فکر و متخصص، در جهت پرورش هنرجویان به بهترین نحو کمال استفاده را می‌کند. این آموزشگاه در محیطی حرفه‌ای و مجهز به پیشرفته‌ترین مواد و وسایل بهترین، به‌روزترین و کاربردی‌ترین مهارت‌های آموزش آرایشگری را به هنرجویان عزیز ارائه می‌دهد.
دوره‌های برگزارشده در این مرکز نیز با استانداردهای جهانی و به‌روز مطابقت داده‌شده و از سطح مبتدی تا حرفه‌ای را شامل می‌شود. دوره‌های برگزارشده در این آرایشگاه عیناً در کیفیت برگزاری همانند دو شعبه‌ی دیگر این مجموعه در تهران می‌باشد و با همان سرفصل‌های آموزشی تدریس می‌گردند.

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی برای آقایان
  • اعطای مدرک حرفه‌ای آرایشگری در پایان دوره
  • آموزش مختص با هنرجوی مورد آموزش
  • تحت پوشش قرار دادن استان‌های شمالی کشور
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایشگری اقبال تنکابن