آموزشگاه آرایشگری آریافر

3.5 از 2 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایشگری آریافر

درباره آموزشگاه آرایشگری آریافر

آموزشگاه آرایشگری آریافر در شهر هشتگرد با اخذ مجوزهای لازم از سوی سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور تأسیس شد. این آموزشگاه با بیش از دو دهه سابقه‌ی درخشان از معتبرترین آموزشگاه‌های آرایشگری در شهر کرج و هشتگرد است.
در حال حاضر کلاس‌های آموزش آرایشگری مردانه از مبتدی تا پیشرفته و دوره‌های مراقبت و زیبایی به‌صورت حرفه‌ای در این مجموعه ارائه می‌شود. کلیه‌ دوره‌ها با همکاری مدرسین مجرب و برجسته کشوری در محیطی پویا و صمیمی برگزار می‌گردد. این مجموعه با داشتن امکانات آموزشی و ابزارهای مدرن و پیشرفته در کنار تجربیات گران‌قدر مربیان خود، توانسته است محیطی استاندارد و منطبق با اصول جهانی به وجود آورد.
آموزشگاه آرایشگری آریافر به هنرجویان خود 5 دیپلم بین‌المللی معادل 24.5 واحد درسی اعطا می‌کند. به صورتی که در پایان دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه، آموزش گریم داماد، آموزش گریم سینمایی و آموزش ترمیم موی مردانه پس از قبولی در آزمون سازمان فنی‌وحرفه‌ای مدرک معتبر سازمان فنی‌وحرفه‌ای اعطا می‌شود. این مدارک دارای اعتبار بین‌المللی بوده است و هنرجویان به‌وسیله‌ی آن می‌توانند به‌راحتی جواز سالن آرایشگری مردانه را دریافت نمایند.

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های مراقبت و زیبایی از پوست و مو به‌صورت حرفه‌ای
  • دوره‌های آموزش آرایشگری مردانه، آموزش گریم داماد و گریم سینمایی به‌صورت مجزا
  • اعطای 5 دیپلم بین‌المللی معادل 24.5 واحد درسی
  • دارای محیطی استاندارد و منطبق با اصول جهانی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایشگری آریافر