آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو

3 از 1 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو

درباره آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو

آموزشگاه آرایشگری زنانه کلبه آرزو در آریاشهر تهران واقع است و به پشتوانه‌ی یک دهه آموزش کلیه خدمات آموزشی آرایشی، آرایشگران حرفه‌ای بسیاری را به جامعه تحویل داده ‌است. کلبه آرزو در دو لاین سالن زیبایی و آموزشگاه به‌عنوان اولین و بزرگترین مرکز زیبایی ارائه‌دهنده سبک‌های اختصاصی آرایشگری به برندی معتبر در آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه در تهران تبدیل شده ‌است.
این مجموعه دارای بیش از 90 سبک انحصاری و رسمی در زمینه‌های رنگ و لایت مو، کوتاهی، شینیون و بافت مو، گریم و میکاپ، طراحی و کاشت ناخن، خدمات تخصصی ابرو و طراحی تاتو و نقش حنا در سطح بین‌الملل مطرح می‌باشد. این آموزشگاه دارای لوح و جوایز بسیار در حیطه‌ی‌ آموزشی و آرایشگری از سازمان‌ها و نهادهای مربوطه است.
در این آموزشگاه برگزاری دوره‌های مدون و متناسب با نیاز بازار کار، مسبب ایجاد مهارت‌های کامل و کارآمد در هنرجویان می‌باشد. چراکه هرکدام از این دوره‌ها، با ارائه‌ی سرفصل‌های کامل و محتوای آموزشی قوی، تحت نظارت مربیان مجرب و متخصص زمینه‌های آموزشی، برگزار می‌شوند.
در پایان هرکدام از دوره‌ها، هنرجویان مدارک معتبر در این زمینه را دریافت می‎کنند. همچنین پس از اتمام دوره‌های آموزشی اگر هنرجویان احساس کند که در آموزش مهارتی دچار ایراد هستند و نیاز به رفع اشکال دارند، بدون پرداخت هزینه می‌تواند پس از اتمام دوره در آموزشگاه حضور یابد تا به‌طور کامل ایرادهایشان برطرف گردد.

فعالیت‌ها

  • آموزش بیش از 30مدل کاشت مژه
  • ارائه‌ی پکیج‌های خاص کاشت ناخن
  • دارای انستیتو و مرکز فوق تخصصی میکروبلیدینگ و میکرو پیگمنتیشن
  • آموزش خودآرایی با مجوز رسمی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایشگری کلبه آرزو