آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان

4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان

درباره آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان

آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان در محله‌ی ولیعصر شهر تهران قرار دارد. این آموزشگاه با 10 سال تجربه‌ی تخصصی در حوزه‌ی آرایش و پیرایش و زیبایی در خدمت هنرجویان عزیز می‌باشد. آرایشگری به‌عنوان حرفه‌ای که با گذر زمان، هرچند کوتاه، دچار تغییر و تحول اساسی می‌شود شناخته‌شده است.
این تغییر و دگرگونی نه‌تنها گریبانگیر سبک و سیاق آرایش می‌شود، بلکه به سراغ تکنیک‌ها، تجهیزات و مواد مورداستفاده هم می‌رود. در این زمانه آموزش این حرفه با توجه به تغییرات فراوان نیازمند به‌روز بودن و هم‌جهت شدن با تغییرات این حرفه در جهان است.
برجسته‌ترین ویژگی آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان همین به‌روز بودن و تطابق روش‌های آموزش این مرکز با تکنیک‌های جهانی ا‌ست. مدیریت این آموزشگاه همواره تلاش می‌کند با کادر و مدرسین مجرب، دانش به‌روز و روش‌های نوین جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از موفقیت در این راه دارد.
کادر آموزشی این مجموعه با رعایت تمامی اصول حرفه‌ای و با سال‌ها تجربه و حسن استفاده از این تجارب و با گذراندن بالاترین سطح آموزش‌ها همواره در تلاش هستند بهترین خدمات و مشاوره را به مراجعین خود ارائه دهند. این مؤسسه با اخذ نشان‌ها و گواهینامه‌های رسمی از مراجع معتبر بین‌المللی آرایشگری، این اطمینان را به هنرجویان خود می‌دهد که بهترین را انتخاب کرده‌اند.

افتخارات

  • دریافت تندیس رضایتمندی مشتری در سال 1395

  • دریافت نشان ملی شماری مداری در سال 1396

  • اختراع جهانی ربات پیرایشگر موی سر توسط مدیر آموزشگاه نیک رویان در سال 1397

  • دریافت نشان عالی مدیر سال 1398 توسط مدیر آموزشگاه نیک رویان

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایشگری مردانه نیک رویان