آموزشگاه خیاطی یاس سپید

2.4 از 2 رای
هوچینآموزشگاه خیاطیآموزشگاه خیاطی یاس سپید

درباره آموزشگاه خیاطی یاس سپید

آموزشگاه خیاطی یاس سپید واقع در حکیمیه تهران است. ایجاد فضایی حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجربیات آموزگاران توانمند، سبب ایجاد فضایی کاملاً تخصصی و رقابتی برای هنرجویان شده است. آموزشگاه خیاطی یاس سپید با هدف رشد و تکمیل دانش طراحان و خیاطان کشور ایجاد شده و ارائه آموزش‌های اصولی در اولویت آن قرار دارد.
در این آموزشگاه، دوره‌های مبتدی و نازک‌دوزی تا دوره‌های پیشرفته و فوق تخصصی خیاطی در حال برگزاری به بهترین کیفیت ممکن هستند.
آموزشگاه خیاطی یاس سپید در رشته‌های مختلف خیاطی، آماده پذیرش هنرجویان و علاقه‌مندان به فراگیری این رشته می‌باشد. دوره‌های مختلف این آموزشگاه عبارت‌اند از: نازک‌دوزی و ضخیم‌دوزی، ژورنال‌ شناسی، مانتو دوزی، لباس عروسی و لباس شب، بچگانه دوزی به روش مولر، آموزش چهل‌تکه دوزی و طراحی لباس و مولاژ. خیاطان مجرب و طراحان فعال در آموزشگاه، با ارائه الگوهای آماده برای مزون‌داران و تولیدی‌ها در تمامی سایزهای زنانه، مردانه و بچگانه، به ارائه خدمات دیگری پرداخته‌اند.
داوطلبان می‌توانند با دریافت مشاوره رایگان پیش از ثبت‌نام، اطلاعات کامل‌تری در مورد نحوه برگزاری دوره‌های آموزشی آن کسب نمایند.

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های آموزش مهارت خیاطی از سطوح ابتدایی تا تخصصی و فوق تخصصی
  • فروش الگوهای آماده برای مزون‌داران و تولیدی‌های کشور در تمامی سایز و مدل‌ها
  • تولید و انتشار محتوای آموزشی توسط مربیان و مجریان آموزشگاه
  • دارای سابقه درخشان در امر آموزش خیاطی و طراحی لباس
  • برگزاری دوره حضوری و آنلاین
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه خیاطی یاس سپید