آموزشگاه آرایشگری ونک مو

3.8 از 1 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایشگری ونک مو

درباره آموزشگاه آرایشگری ونک مو

آموزشگاه آرایشگری ونک مو دارای 3 شعبه در شهر تبریز به‌عنوان اولین آموزشگاه تخصصی ویژه آقایان در آذربایجان شرقی است. این مرکز دارای مدرک بین‌المللی و تحت نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور است. این مجموعه در سال 1379 با مدیریتی مجرب با 29 سال سابقه‌ی آرایشگری، با هدف اشتغال‌زایی و ارتقاء سطح کیفی آرایشگری شروع به فعالیت نمود.
در طول سال‌های فعالیت، نتایج به‌دست‌آمده به‌خوبی بیانگر حرکت و تعالی آموزشگاه در راستای رسیدن به اهداف خود بوده و هست.
با توجه به اینکه آرایشگری و پیرایشگری مردانه دیگر مانند گذشته محدود به کوتاهی مو تنها در چند مدل خاص خلاصه نمی‌شود و آقایان نیز اکنون خواستار خدمات بیشتر و متنوع‌تر مطابق با جریان روز هستند، آموزشگاه آرایشگری ونک مو با برگزاری دوره‌های گوناگون با سطح کیفی بالا و متناسب با مد روز میزبان علاقه‌مندان عزیز بوده است.
این مرکز 20 مدرک بین‌المللی را به هنرجویانی که دوره‌های آموزش پیرایش درجه‌دو و درجه‌یک، مراقبت از پوست و مو ، متعادل‌سازی چهره و گریم و ترمیم مو، ژینمایی، صافی مو و کراتینه و ویتامینه مو، اسلش مو، طراحی چهره،کوتاهی مو با چند قیچی و ژورنال خوانی و ...را با موفقیت طی کرده‌اند اعطا می‌کند. این موسسه برای رفاه حال مراجعین خود مکانی را به‌عنوان خوابگاه در نظر گرفته است که در اختیار هنرجویان شهرستانی قرار می‌دهد.

شعبه‌ها

- تبریز، خیابان ثقه الاسلام (شعبه مرکزی)
تبریز، خیابان امام

فعالیت‌ها

  • برگزاری دوره‌های کامل و حرفه‌ای آرایشگری و پیرایشگری مو و صورت و مراقبت از پوست
  • اعطای 20 مدرک بین‌المللی
  • ارائه مشاوره رایگان به هنرجویان و متقاضیان شرکت در دوره‌ها
  • مجهز به خوابگاه ویژه‌ی هنرجویان شهرستانی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایشگری ونک مو