آموزشگاه آرایش و پیرایش قصر موی جوان

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه آرایش و پیرایش قصر موی جوان

درباره آموزشگاه آرایش و پیرایش قصر موی جوان

آموزشگاه آرایشگری مردانه قصر موی جوان واقع در میدان آزادی شهر کرمان، فضایی کاملاً حرفه‌ای را برای آموزش به‌روزترین و کارآمدترین مهارت‎های آرایشگری فراهم آورده ‌است. این مؤسسه تمامی آموزش‌های ارائه شده را توسط کادری مجرب و متخصص و با استفاده از تجهیزات آرایشگاهی پیشرفته در اختیار کارآموزان از سراسر کشور قرار می‌‌دهد. دوران آموزشی برای هنرآموزان در این مجموعه به‌منظور افزایش میزان یادگیری آسان، شیرین و جذاب است.
آموزشگاه آرایشگری مردانه قصر موی جوان، در امر آرایشگری و آموزش این حرفه سابقه‌ای 30 ساله در کنار سابقه‌ی 6 ساله‌ی کار در امارات را دارد. این مرکز مفتخر است که توانسته با آموزش صحیح و اصولیِ آرایش و پیرایش مردانه، در جهت ایجاد اشتغال پایدار گامی مؤثر بردارد. در همین راستا در این موسسه آموزش‌ها به‌صورتی انجام می‌گیرند که هنرجویان پس از اتمام دوره بتوانند به‌صورت مستقل و بر اساس مد روز از آموزش‌های خود استفاده نمایند.
این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است و پس از اتمام دوره‌های آموزشی هنرجو به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی می‌گردد تا در صورت قبولی در آزمون اخذشده، مدرک بین‌المللی در این زمینه دریافت کند.

فعالیت‌ها

  • دوره آرایشگری مردانه و ترمیم مو
  • برگزاری دوره پیرایش مردانه در دو سطح درجه 1 و درجه 2
  • دوره گریم، گریم داماد، گریم سینمایی
  • معرفی هنرجو به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای اخذ امتحان و دریافت گواهینامه مربوطه
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه آرایش و پیرایش قصر موی جوان