آموزشگاه پیرایش مردانه سپهر

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه آرایشگری و گریمآموزشگاه پیرایش مردانه سپهر

درباره آموزشگاه پیرایش مردانه سپهر

آموزشگاه پیرایش مردانه سپهر در سال 1368 به‌عنوان اولین آموزشگاه آرایش مردانه رسمی در ایران و کرج شروع به کار کرد. هدف این آموزشگاه از برگزاری دوره‌های آموزشی پیرایش مردانه، اشاعه فرهنگ بهداشت و آرایش به شکل آکادمیک و رسمی و خدمت‌رسانی فعال به جوانان علاقه‌مند به این عرصه می‌باشد.
این مجموعه دارای 3 شعبه در مناطق مختلف شهر کرج است و با جمعی از مربیان کارآزموده و خوش‌فکر همکاری می‌کند. این همکاری درخشان و تکیه بر تجربه‌ی بلندمدت و موفق آموزشی باعث شده که برنامه‌ی جامع و کارآمدی در این مجموعه آموزشگاه دنبال شود. در این برنامه در بطن تمامی سرفصل‌های آموزشی ارائه‌شده با توجه و تدبیر کادر آموزشگاه پیرایش مردانه سپهر، آموزش‌های طبقه‌بندی شده کاربردی گنجانده شده‌اند.
حسن شهرت درزمینه‌ی آموزشی این مؤسسه با نیل به هدف آموزش به‌صورت آکادمیک، علمی و پیوسته‌ی مطالب به دست آمده ‌است. لازم به ذکر است در کنار سابقه‌ی کاری طولانی و درخشان در این مرکز، به‌روز بودن بر طبق متدها و روش‌های جهانی در دستور کار مدیریت و مربیان به‌طور جد قرار دارد. این آموزشگاه با فراهم نمودن امکانات آموزشی فراوان تاکنون توانسته هزاران نیروی کارآمد و توانا در امر آرایشگری مردانه را تربیت کند.

شعبه‌ها

- کرج، انتهای 45 متری گلشهر (شعبه مرکزی)
- کرج، خیابان شهید بهشتی
- کرج، نرسیده به میدان شاه عباسی

فعالیت‌ها

  • سابقه‌ی درخشان 30 ساله در امر آموزش آرایشگری مردانه
  • اولین آموزشگاه پیرایش مردانه در ایران و کرج
  • برگزاری دوره‌ ترمیم موی مردانه به‌صورت حرفه‌ای
  • دوره‌ی نامتعادل‌سازی چهره‌ی مردانه (گریم سینمایی) با سرفصل‌های متنوع
  • دارای سامانه‌ استعلام گواهینامه مهارت در سایت
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه پیرایش مردانه سپهر