آموزشگاه رانندگی اتحاد

4.2 از 2 رای
هوچینآموزشگاه رانندگیآموزشگاه رانندگی اتحاد

درباره آموزشگاه رانندگی اتحاد

آموزشگاه رانندگی اتحاد در تهرانپارس قرارگرفته و با بیش از نیم‌قرن تجربه یکی از معتبرترین آموزشگاه‌هایی رانندگی در تهران است. آموزشگاه اتحاد فعالیت رسمی خود را از پیش از انقلاب اسلامی و در سال 1347 هجری شمسی آغاز نموده است. در طول این سال‌ها توانسته است به‌طور مستمر به انجام فعالیت‌های آموزشی خود در زمینه رانندگی ادامه دهد. تجربیات بسیار این آموزشگاه از بدو کار تاکنون باعث شده است تا به شیوه‌ی کار خاص خود دست یابد.
آموزشگاه رانندگی اتحاد موفقیت خود را مدیون وجدان اخلاقی کارکنان، استفاده از توانمندی‌های بالقوه مربیان، تعهد کاری بالا و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات به‌روز در سیستم آموزش رانندگی است. از این حیث توانسته در بحث مشتری مداری و کسب رضایت مشتریان، به بهترین شکل ممکن عمل کند. از آنجائی که آشنایی با اصول و تئوری‌های رانندگی و تسلط بر مهارت‌های عملی آن از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی شهری مدرن است، می‌توان گفت که آموزشگاه اتحاد نقش مهمی را نیز در شکل‌گیری فرهنگ زندگی شهری به عهده داشته و دارد.
موقعیت مناسب این آموزشگاه سبب شده است تا دسترسی به آن از طریق سامانه‌های حمل‌ونقل شهری بسیار آسان باشد. هم‌چنین از طرفی امکانات مدرنی چون ثبت‌نام آنلاین، آگاه‌سازی با استفاده از سیستم پیامکی، انجام مشاوره‌های رایگان و پاسخگویی مسئولان آموزشگاه ازجمله مزایایی آموزشگاه رانندگی اتحاد است. مربیان فعال در آموزشگاه، با اخلاق حرفه‌ای و بهره‌مند بودن از سال‌ها تجربه، مهم‌ترین سرمایه‌های آموزشگاه هستند. دلیل روشن این امر، متکی بودن فعالیت آن بر آموزش و تلاش برای انتقال صحیح و کامل مهارت‌هاست.
هم‌چنین که آزمون‌های آنلاین آئین‌نامه رانندگی توسط آموزشگاه برگزار می‌شود، توانسته است لوح تقدیر از پلیس راهور را به‌عنوان آموزشگاه نمونه دریافت دارد. بعلاوه که مربی‌های آن نیز از طرف راهور ناجا توانسته‌اند خود را به‌عنوان مربی نمونه آموزش رانندگی معرفی کنند. تألیف و انتشار کتاب دانش خودرو و نیز تأسیس نخستین آموزشگاه اتومکانیک تهران از دستاوردها و ابتکارات آموزشگاه رانندگی اتحاد است.

فعالیت‌ها

  • ارتقای مهارت‌های رانندگی و آموزش به گواهینامه دارها
  • استفاده از مربیان باتجربه و کاربلد
  • ثبت‌نام آنلاین و حضوری
  • دریافت لوح تقدیر از راهور ناجا و معرفی مربیان این آموزشگاه به عنوان مربی نمونه
  • دریافت تندیس بلورین و لوح‌تقدیر از راهور ناجا به عنوان آموزشگاه نمونه ترافیکی سال
  • تأسیس آموزشگاه نخست اتومکانیک در تهران
  • تألیف کتاب دانش خودرو
  • برگزاری آزمون های آیین نامه آنلاین

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه رانندگی اتحاد