آموزشگاه قالیبافی دستباف

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه فرش و گلیمآموزشگاه قالیبافی دستباف

درباره آموزشگاه قالیبافی دستباف

آموزشگاه قالیبافی دستباف با دو شعبه در میدان امامت و خیابان پیروزی شهر تهران با مجوز رسمی از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند. بافت فرش و تابلو فرش به‌عنوان هنر اصیل ایرانی دربرگیرنده‌ی فواید بسیاری ازجمله بهبود حالت روحی، افزایش آرامش، پر کردن اوقات فراغت در حین کسب درآمد مناسب و دائم در فضای خانه است.
این آموزشگاه دوره‌های آموزشی تابلو فرش را برای رفاه حال مراجعین و متقاضیان تنها در 6 جلسه آموزش‌های درجه‌دو و در 10 جلسه آموزش‌های درجه‌یک را به‌صورت کاملاً کاربردی و اثربخش برگزار می‌نماید. این دوره‌ها توسط مربیان و اساتید توانمند، زبده و سرشناس کشور و اتحادیه فرش‌بافی ایران که از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مدرک رسمی دارند، به‌صورت اصولی و حرفه‌ای ارائه می‌شوند.
آموزشگاه قالیبافی دستباف دوره‌های خود را در تمامی سطح شهر تهران و در صورت درخواست در منزل هنرآموزان برگزار می‌کند. در این مرکز آموزش قالیبافی، گلیم‌بافی، رفوگری و طراحی ویژه‌ی آقایان و بانوان به‌صورتی تضمینی و کاربردی انجام می‌گیرد، به‌صورتی که پس از اتمام این آموزش‌ها و با اخذ مدارک مربوطه هنرجویان می‌توانند تحت بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند و برای دریافت وام خوداشتغالی اقدام نمایند. این مجموعه برای خدمت‌رسانی بیشتر به علاقه‌مندان این حرفه، تمامی مواد اولیه‌ی فرش‌بافی مانند انواع نخ، نقشه عددی و سنتی و... را با مناسب‌ترین قیمت و امکان ارسال به تمام نقاط کشور به فروش می‌رساند.

شعبه‌ها

- میدان امامت
- خیابان پیروزی

فعالیت‌ها

  • آموزش با اعطای مدرک فنی‌وحرفه‌ای
  • آموزش با اعطای بیمه تأمین اجتماعی
  • آموزش با همراهی مدرسین رسمی اتحادیه
  • آموزش به‌صورت کامل و جامع
  • آموزش در تمامی مناطق تهران
  • آموزش با شرایط آسان برای شاغلین حتی جمعه‌ها
  • فروش نقشه‌های عددی ( کامپیوتری) همراه با 10 رنگ ابریشم و نقشه‌های سنتی باکیفیت
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه قالیبافی دستباف