آموزشگاه فن آموزان

4.5 از 3 رای

درباره آموزشگاه فن آموزان

آموزشگاه فن آموزان در خیابان جمهوری تاسیس شده و با مجوز سازمان فنی‌وحرفه‌ای به انجام خدمات آموزشی مشغول است. شروع کار این موسسه سال 1389 بود و طی این مدت با حضور مدیرانی مجرب و کاربلد به جایگاه خوبی در عرصه‌ی آموزش‌های فنی و مهارتی دست یافته است.
آموزشگاه فن آموزان با کمک اساتید به‌نام و مجرب که سابقه‌ی فعالیت زیادی در صنعت برق دارند دوره‌های حرفه‌ای برق ساختمان درجه یک و دو، سیم‌پیچی موتور، هوشمندسازی ساختمان، آموزش مقدماتی برق صنعتی و تابلو برق صنعتی را برگزار می‌کند تا در این زمینه نیز پیشتاز باشد.
کلیه‌ی آموزش‌ها مثل تعمیر موبایل از نظر کیفی در سطحی تعیین شده که کارآموزان بلافاصله پس از پایان دوره‌ها بتوانند جذب بازار کار و صنعت شوند و به کسب‌درآمد بپردازند. به‌گفته‌ی وب‌سایت این موسسه، هدف اصلی آنها این است که مفاهیم صنعتی دانش برق را به صورت عملی به کارآموزان انتقال دهند. به همین سبب برای ثبت نام در کلاس‌ها تدابیر مختلفی را درنظر گرفته‌اند تا کارآموزان با هر شرایطی بتوانند در دوره‌ها شرکت کنند. به‌عنوان مثال این امکان را درنظر گرفته‌اند که افراد شاغل در کلاس‌های ساعت 6 تا 8 شب شرکت کنند تا از نظر زمان‌بندی به حرفه‌ای که در آن مشغول هستند لطمه‌ای وارد نشود.
کلیه‌ی کلاس‌ها با سقف 8 نفر برگزار می‌شود و به‌غیر از این درصورت تمایل می‌توانید روزهای کلاس‌ها را بسته به زمان‌های خالی خود تعیین کنید و یا در دوره‌ها به‌صورت خصوصی نیز ثبت‌نام کنید.
کلیه‌ی رشته‌های وابسته به برق اعم از تعمیرات گوشی، نصب کولرگازی، کرکره برقی، اعلام حریق، درب اتوماتیک شیشه‌ای و ریلی، دزدگیر، سانترال، فیبرنوری، شبکه، ضبط و باند خودرو، پنل خورشیدی، آنتن مرکزی و بسیاری از دیگر مهارت‌ها در فن آموزان تدریس می‌گردد.

فعالیت‌ها

برگزاری دوره‌های مهارتی و تخصصی برق
آموزش تخصصی انواع موبایل
آموزش کلیه‌ی دوره‌های برق و الکترونیک و خدمات صنعتی و خانگی
آموزش در بالاترین سطح ممکن
تدارک خوابگاه نزدیک محل کلاس‌ها برای کارآموزان از سایر شهرها
تدارک امکانات مورد نیاز برای فعالیت‌های عملی و کارگاهی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه فن آموزان