فرهنگسرای فناوری و رسانه

3 از 1 رای
هوچینآموزشگاه گویندگی و فن بیانفرهنگسرای فناوری و رسانه

درباره فرهنگسرای فناوری و رسانه

فرهنگسرای فناوری و رسانه، فعالیت رسمی خود را از سال 1388 در مشهد آغاز کرده است. این مجموعه فرهنگی و هنری در راستای افزایش دانش و ارتقای سطح مهارت، بینش و بصیرت شهروندان، رویکرد آموزشی متفاوتی را در پیش گرفته است. رویارویی و تعامل هوشمندانه با تکنولوژی‌های جدید و قدرت تأثیر رسانه‌ها در دنیای امروز، سبب‌ساز این شدند که مؤسسین مجموعه اقدام به ایجاد راه‌حل‌هایی جهت هماهنگی جامعه با این تغییرات نمایند.
لازم به ذکر است که ارتباط گفتاری، مهمترین رفتار انسان و تاثیرمتقابل اجتماعی است. اگر خوب بنگریم می‌بینیم که تفاوت حیات انسان با دیگر موجودات زنده و حیوانات در این است که او ارتباط خود را از طریق گفتار و سخن محقق می‌سازد.
فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد نیز با درک کامل و آگاهی از این موضوع، کلاس‌های آموزشی متنوعی را در زمینه‌های مرتبط برگزار کرده است. دوره‌های بداهه‌گویی، دوبله، فن بیان، گویندگی و اجرا در رادیو، مهارت خوانش و نریشن (Narration) ازجمله این کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی می‌باشند.
هنرجویانی که موفق به سپری نمودن دوره‌ها گردند، با ارائه آزمون پایان دوره، موفق به اخذ مدرک رسمی و معتبر از سوی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور خواهند شد. امکان ایجاد حساب کاربری نیز برای هنرجویان فراهم شده است.

فعالیت‌ها

  • اعطای مدرک رسمی به هنرجویان در پایان هر دوره
  • فعالیت همه‌روزه از 9 صبح الی 8 شب ( به‌جز جمعه و ایام تعطیل )
  • برگزاری دوره‌های آموزشی بداهه‌گویی، دوبله، فن بیان و گویندگی
  • برگزاری دوره‌های خوانش و نریشن
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
فرهنگسرای فناوری و رسانه