دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی آموزشگاه پویا اندیش

3.2 از 1 رای
هوچینعمران، معماری و دکوراسیون داخلیدپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی آموزشگاه پویا اندیش

درباره دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی آموزشگاه پویا اندیش

مرکز آموزش تخصصی پویا اندیش با تجربه آموزشی بیش از بیست سال در رشته‌های دکوراسیون و هنرهای تجسمی در خیابان پاسداران شهر تهران واقع شده است. این آموزشگاه با ارائه مدارک معتبر پایان دوره با قابلیت ترجمه به هر زبان دلخواه با تأیید قوه قضاییه و وزارت امور خارجه از مراکز پیشگام در برگزاری دوره‌های معماری می‌باشد.
این مرکز با بردن هنرجویان رشته معماری داخلی به همراه استاد مربوطه سر اجراهای پروژه‌های معماری و دکوراسیون داخلی سبب آشنایی و فراگیری دروس مربوطه می‌شود. آموزشگاه با دعوت از هنرجویان دکوراسیون و معماری داخلی به همراه اساتید مربوطه جهت حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت ساختمان، معماری و معماری داخلی سعی در فراگیری دروس به‌صورت عملی دارد. آموزشگاه با استفاده از امکانات سمعی و بصری و نشان دادن فیلم‌های آموزشی و هنری در جهت بالا بردن سطح علمی و تجربی هنرجویان دارد.
گواهی پایان دوره‌ی آموزشی پویا اندیش به دو زبان فارسی و یک زبان منتخب از طرف هنرجویان این مرکز به نسبت کشور موردنظرشان جهت تحصیل یا کار صادر می‌گردد، که این گواهی ترجمه‌شده به تأیید قوه قضائیه می‌رسد و به همراه گواهی پایان دوره داخلی آموزشگاه در اختیار هنرجویان محترم قرار می‌گیرد.

فعالیت‌ها

  • برگزاری همایش‌های دکوراسیون داخلی، تری‌دی‌مکس و سایر رشته‌ها با حضور و سخنرانی اساتید دانشگاهی
  • برگزاری بیش از پنجاه ورکشاپ هنری و دیزاین با حضور هنرجویان آموزشگاه و با اجرا و مدیریت اساتید دانشگاهی
  • برگزاری نمایشگاه‌های گروهی هنرجویان دیزاین و طراحی داخلی در آتلیه پویا اندیش و دیگر مراکز نمایشگاهی
  • استفاده از امکانات سمعی بصری و نشان دادن فیلم‌های آموزشی، هنری و طراحی داخلی در جهت بالا بردن سطح علمی و تجربی هنرجویان
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان معماری و دکوراسیون داخلی آموزشگاه پویا اندیش