آموزشگاه طراحی گرافیک شیوا

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه طراحی گرافیکآموزشگاه طراحی گرافیک شیوا

درباره آموزشگاه طراحی گرافیک شیوا

آموزشگاه طراحی گرافیک شیوا واقع در میدان انقلاب تهران و خیابان کارگر جنوبی است. این موسسه آموزشی فرهنگی و هنری به‌منظور عملکرد و با دو هدف عمده تأسیس شد: طراحی و تولید سفارشات گرافیک و هم‌چنین آموزش تکمیلی عملی طراحی هنر گرافیک. هر دو بخش این مجموعه به‌صورت مجزا و درعین‌حال مکمل، به‌صورت حرفه‌ای مشغول به فعالیت هستند.
بخش اول موسسه شیوا که مربوط به دریافت و انجام پروژه‌ها و سفارشات گرافیک است جهت به‌کارگیری هنر گرافیک در طراحی آرم، پوستر، تصویرسازی، کتاب، مطبوعات و هم‌چنین طراحی محیطی و نمایشگاهی این پروژه‌ها،‌ به‌صورت جدی در حال فعالیت است.
بخش آموزشی این مجموعه نیز توانسته با استفاده از تجربیات و مهارت‌های اساتید مجرب خود، در زمینه‌های مختلف تولیدات و طراحی‌های مرتبط با هنر گرافیک، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی و تکمیلی نماید. این موسسه افتخار این را دارد که توانسته به‌خوبی از عهده کشف و پرورش استعدادهای هنری در افراد برآید.
ارائه‌ی آموزش‌های دقیق علمی و مطابق با استانداردهای روز جهان در این آموزشگاه، سبب ایجاد هر چه بهتر توانایی‌های عملی و اجرایی هنرجویان و دانش‌پژوهان این مدرسه شده است. تمامی اساتید حاضر در آموزشگاه طراحی گرافیک شیوا، ازجمله مربیان فعال و طراحان مطرح در سطح ملی و بین‌المللی می‌باشند.

فعالیت‌ها

  • طراح صحنه و گرافیک در سازمان تلویزیون ملی ایران
  • طراحی و تولید سفارشات گرافیک
  • برگزاری نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی
  • انتخاب و چاپ آثار گرافیک در کتاب‌ها و مجلات تخصصی
  • حضور آثار گرافیک در موزه‌های جهانی و مجموعه‌داران بین‌المللی
  • داوری مسابقات و دوسالانه‌های مختلف در زمینه هنر گرافیک
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه طراحی گرافیک شیوا