آموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان

4.1 از 2 رای
هوچینآموزشگاه تاسیسات و جوشکاریآموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان

درباره آموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان

آموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان واقع در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قیطریه است. این آموزشگاه که به‌عنوان یکی از معدود آموزشگاه‌های غواصی در کشور مطرح می‌باشد، اقدام به برگزاری کلاس‌های جوشکاری زیرآب نموده است. آموزشگاه غواصی صنعتی اسوه زمان، دارای مجوزهای رسمی از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور می‌باشد.
این گروه صنعتی با اخذ مجوز از این سازمان، و زیر نظر وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، کلاس‌های جوشکاری زیرآب را در سطوح مختلف برگزار نموده است. غواصی صنعتی، شاخه‌ای غواصی بوده که در آن، انجام کارهای فنی از قبیل جوشکاری، تراشکاری و برشکاری در زیر آب صورت می‌گیرد.
آموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان با به کار گرفتن پیشرفته‌ترین متد و اصول جهانی این رشته، پکیج‌های مختلفی برای علاقه‌مندان به فراگیری این مهارت، آماده کرده است. افراد می‌توانند با شرکت در کلاس‌های مختلف این آموزشگاه، به مهارت‌های صنعتی متنوعی در غواصی زیرآب دست یابند. ازجمله؛ جوشکاری زیرآب، برشکاری و تراشکاری، مونتاژ قطعات و بازدید از خطوط لوله، عکاسی و فیلم‌برداری زیر آب، جستجو و شناورسازی، کار با ابزارها و بررسی و کنترل صدمات کشتی.
این آموزشگاه، فعالیت خود را از سال 1381 آغاز کرده است و کلاس‌های آموزشی آن، مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات غواصی بوده و تحت استاندارد بین‌المللی ILO انجام می‌شوند.

فعالیت‌ها

  • اعطای مدرک بین‌المللی جهت ارائه به کشورهای خارجی
  • ارائه جزوه و لاگ بوک
  • امکان استفاده از خوابگاه در حین دوره
  • راه‌اندازی فروشگاه آنلاین
  • دارای مجوزهای رسمی از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور
  • مجهز به امکاناتی چون استخر عمیق، ماسک Full Face و سیستم تغذیه از سطح
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه جوشکاری زیرآب اسوه زمان