دپارتمان تاسیسات آموزشگاه خانه عمران

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه تاسیسات و جوشکاریدپارتمان تاسیسات آموزشگاه خانه عمران

درباره دپارتمان تاسیسات آموزشگاه خانه عمران

آموزشگاه خانه عمران واقع در خیابان سهروردی شمال در تهران است. موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران در دهه هفتاد و به‌منظور توسعه صنعت ساختمان و اجرای مأموریت‌ها و اهداف متعالی تعریف‌شده در این حوزه تأسیس شد.
در بیش از دو دهه فعالیت مستمر و پویا در این زمینه، با ایجاد جریا‌ن‌های نوین علمی و پژوهشی توانسته است در ارائه خدمات گسترده به جامعه مهندسی و فعالان این عرصه گام‌های مثبت بسیار بردارد. آموزشگاه خانه عمران، دارای سابقه همکاری درخشان با شرکت‌های بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی در صنعت تأسیسات است.
از مهم‌ترین شاخص‌ها و ویژگی‌های آموزشگاه خانه عمران، می‌توان به این اشاره کرد که این سازمان در نقش حلقه واسط بین صنعت و دانشگاه‌ها به‌حساب می‌آید. چراکه توانسته است موجبات پایداری و رشد فعالیت موسسه‌های صنعتی را فراهم نماید.
گواهینامه‌های صنعتی ارائه‌شده در این سازمان، از اعتبار بالای برخوردار هستند و تاکنون بیش از پنجاه‌هزار فقره گواهینامه برای دانش‌آموختگان صنعت ساختمان از سوی خانه عمران صادر شده است. هم‌اکنون این مرکز به‌عنوان آغازکننده جریانی نو و بنیان‌گذار آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در کشور، بیش از یک‌صد نفر از مدرسان مجرب و متخصص این زمینه را به خود جذب کرده است.

فعالیت‌ها

  • برگزاری سمینارها و کارگا‌ه‌های آموزشی
  • برگزاری نشست‌های رایگان برای علاقه‌مندان صنعت تأسیسات
  • اعطای مدرک بین‌المللی معتبر
  • ارائه‌ی تدریس خصوصی و نیمه‌خصوصی
  • امکان ثبت‌نام آنلاین در وب‌سایت
  • ارائه مشاوره جهت تعیین سطح دانش‌پژوهان
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان تاسیسات آموزشگاه خانه عمران