آموزشگاه فنی دانش تاسیسات

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه مهارتیآموزشگاه فنی دانش تاسیسات

درباره آموزشگاه فنی دانش تاسیسات

آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای دانش تأسیسات با دو شعبه در در سه‌راه ورامین شهر ری و شهر اصفهان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت به‌صورت کارگاهی و مهندسی نموده است. این مؤسسه دوره‌های تخصصی و کاربردی در حوزه‌ی تأسیسات ساختمان و درزمینه‌ی تعمیرات، نگهداری و نصب سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی برگزار می‌کند.
دوره‌های این آموزشگاه شامل نصب و تعمیرات پکیج، کولرگازی اسپیلت، چیلر تراکمی، چیلر جذبی، مشعل، آبگرمکن، سردخانه، موتورخانه، لوله‌کشی، یخچال‌های خانگی و تجاری، محاسبات تأسیسات ساختمان، آمادگی آزمون نظام مهندسی و آموزش کریر می‌باشد. این مؤسسه تاکنون بیش از 55000 نفر ساعت دوره در زمینه‌ها آموزشی حوزه‌ی تأسیسات اجرا نموده است.
آموزشگاه فنی‌وحرفه‌ای دانش تأسیسات زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای وزارت کار فعالیت می‌کند. این مرکز دارای مجوز و پروانه‌ی تأسیس نیز می‌باشد. گواهینامه‌ی ارائه‌شده توسط این مجموعه، در کلیه کشورهای عضو قانون جهانی کار (نظیر اروپا و امریکا) معتبر و قابل ترجمه می‌باشد. این مجموعه‌ی جهت ارتقاء سطح کیفی آموزش در کلیه دوره‌های آموزشی از اساتید مجرب و باتجربه استفاده می‌نماید.
استفاده از متدهای آموزشی به‌روز و متناسب با استاندارهای جهانی باعث شده دوره‌های آموزشی ازنظر انتقال اطلاعات و تجربیات، در سطح عالی برگزار گردد. ساعات کاری این آموزشگاه از 9 صبح تا 8 شب به‌صورت یکسره می‌باشد.

شعبه‌ها

- آموزشگاه فنی دانش تاسیسات، شعبه تهران (مرکزی)
- آموزشگاه فنی دانش تاسیسات، شعبه اصفهان

فعالیت‌ها

  • اعطای مدرک معتبر بین‌المللی و قابل ترجمه
  • برگزاری بیش از 55000 نفر ساعت دوره
  • استفاده از تجهیزات به‌روز و پیشرفته
  • اعلام نتایج آزمون به‌صورت آنلاین
  • دارای قابلیت ثبت‌نام آنلاین از طریق درگاه اینترنتی
  • مدرک فنی‌وحرفه‌ای
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه فنی دانش تاسیسات