آموزشگاه کامپیوتر کلیک

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریآموزشگاه کامپیوتر کلیک

درباره آموزشگاه کامپیوتر کلیک

آموزشگاه کامپیوتر کلیک در میدان مرکزی شهر گنبد کاووس در سال 1393 با مدیریتی مجرب و پیشرو تأسیس گردید. این مرکز با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور وابسته به وزارت کار و امور اجتماعی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی در حیطه‌ی کامپیوتر حسابداری گردشگری نموده است.
این آموزشگاه ابتدا فعالیت آموزشی خود را درزمینه‌ی فنآوری اطلاعات (IT) با همکاری اساتید با تجربه و توانمند آغاز نموده است، و کار خود را با آموزش درزمینه‌ی حسابداری، شبکه و ... با شعار اینجا شروع آینده‌ی موفق شغلی شماست، تا به امروز گسترش داده است.
آموزشگاه کامپیوتر کلیک تاکنون با ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی و عملی توانسته به نزدیک به 7000 نفر علاقه‌مند در راه کسب مهارت و ورود به بازار کار یاری رساند. در این مجموعه آموزش‌ها تحت سر فصل‌های طراحی وب، برنامه‌نویسی، گرافیک و انیمیشن، سخت‌افزار، شبکه، دوره‌های عمومی، حسابداری، گردشگری ارائه داده می‌شود.
لازم به ذکر است تمامی آموزش‌ها زیر نظر اساتید زبده و کوشا با استفاده از متدهای استاندارد بین‌المللی و در محیطی تخصص و تجهیز شده با امکانات پیشرفته در اختیار مهارت‌جویان قرار می‌گیرد. در این مؤسسه دانشجویان می‌توانند از طریق سایت با اساتید خود ارتباط برقرار کنند و از پشتیبانی این افراد توانمند بهره جویند.

فعالیت‌ها

  • ارائه‌ی آموزش‌های کاربردی و عملی در سایت
  • دارای سیستم پشتیبانی در دوره‌ها
  • ارائه‌ی تکالیف یا برگزاری آزمون به‌صورت مجازی
  • اعطای مدرک بین‌المللی معتبر
  • مشاوره‌ی رایگان تحصیلی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه کامپیوتر کلیک