آموزشگاه کامپیوتر باربد

4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه IT و شبکهآموزشگاه کامپیوتر باربد

درباره آموزشگاه کامپیوتر باربد

آموزشگاه کامپیوتر و شبکه باربد که در منطقه دروازه شیراز شهر اصفهان قرار گرفته، با بیش از 20 سال سابقه تدریس و پرورش دانش‌آموزان در سطوح و رشته‌های مختلف، هم‌اکنون از تمامی افراد علاقه‌مند و مشتاق به یادگیری علوم کامپیوتری برای ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی این موسسه دعوت می‌کند.
کلاس‌های این مجموعه از مقدماتی تا پیشرفته در رشته‌های امنیت وایرلس، برنامه‌نویسی، سیتریکس (Citrix)، طراحی وب، مایکروسافت (Microsoft)، مهندسی شبکه، میکروتیک (MTCNA)، نت‌ورک پلاس (+Network) و امنیت شبکه (CEH) برگزار شده و در پایان هر دوره به افراد برگزیده و مقبول، گواهینامه‌ معتبر و رسمی اهدا می‌شود که برای یافتن شغل در آن زمینه بسیار مؤثر خواهد بود.
حاصل و نتیجه فعالیت‌های آموزشگاه کامپیوتر و شبکه باربد همکاری با بیش از 50 شرکت و ارگان خصوصی و دولتی و قبولی بیش از 80% دانشجویان در امتحانات بین‌المللی بوده است که جزو سوابق درخشان آن محسوب می‌شود. همچنین امکانات آموزشی این آموزشگاه از هر لحاظ کامل بوده و هر چیزی که برای یک تحصیل مدرن و سطح بالا نیاز است در این مرکز فراهم‌شده است تا دانشجو دغدغه‌ای برای تحصیل نداشته باشد.

فعالیت‌ها

  • اجرای دوره‌های متنوع و جذاب برای رده‌های سنی مختلف با استفاده از بهترین مربیان و اساتید کشور
  • اهدای مدرک تحصیلی معتبر و بین‌المللی و مجهز به دیتا پروژکتور و سیستم‌های پیشرفته و مدرن برای آموزش هرچه بهتر دانش‌آموزان
  • همکاری با ارگان‌ها و ادارات و سازمان‌های مختلف در زمینه اطلاعات و امنیت

مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه کامپیوتر باربد