آموزشگاه علوم رباتیک

3.4 از 1 رای
هوچینآموزشگاه رباتیکآموزشگاه علوم رباتیک

درباره آموزشگاه علوم رباتیک

آموزشگاه علوم رباتیک با 5 شعبه در سطح شهر اهواز، از سال 1391 زیر نظر مدیریتی توانمند فعالیت خود را با مجوز رسمی سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور آغاز نمود. این آموزشگاه با تکیه بر تیم متخصص، دوره‌های خود را در سه دپارتمان اندروید، رباتیک بدون پکیج و الکترونیک را با کیفیتی برتر برگزار می‌کند. در دپارتمان رباتیک تمرکز آموزش‌ها بر مراجعین در رده‌ی سنی 6 تا 18 سال و آماده‌سازی این عزیزان به منظور شرکت در مسابقات معتبر ملی و بین‌المللی است.
در این دوره‌ها شرکت‌کنندگان به‌صورت کاملاً عملی در محیطی آزمایشگاهی و بسیار پیشرفته و مجهز آموزش می‌بینند. در انتهای آموزش‌ها این افراد کاملاً بر اساس خلاقیت خود و تیمشان و مشورت با مربی ربات خود را طراحی کرده و می‌سازند. آموزش در این مؤسسه از مهدکودک آغاز می‌شود و تا دبیرستان پیش می‌رود و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها در تمام طول فرایند آموزش از ابزار و طرح درس‌های فوق‌العاده علوم رباتیک بهره می‌برند تا کنجکاوی طبیعی و میل آن‌ها به کشف و خلاقیت زنده نگه داشته شود.

در طی سال‌های فعالیت، آموزشگاه علوم رباتیک موفق به برگزاری دوره‌های موفق و همکاری با دانشگاه‌ها و مدارس مختلفی شده است. اساتید این آموزشگاه از داوران بین‌المللی مسابقات روبوکاپ، کارشناسان رباتیک سازمان فنی‌وحرفه‌ای، دارندگان مقام‌های متعدد ملی و بین‌المللی و برنامه نویسان خبره و باتجربه می‌باشند. همچنین این آموزشگاه برگزارکننده انحصاری آزمون و دوره‌های آموزشی المپیاد ملی مهارت رشته رباتیک دوره‌های پانزدهم و شانزدهم سازمان فنی‌وحرفه‌ای این استان می‌باشد.

فعالیت‌ها

  • ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی به مراجعین
  • تنها ارائه‌دهنده رباتیک واقعی و بدون پکیج در استان خوزستان
  • برگزاری آموزش با امکانات ویژه در آزمایشگاه مخصوص علوم رباتیک
  • دارای 5 شعبه در شهر اهواز
  • دارای مجهزترین آزمایشگاه الکترونیک در سطح شهر
  • ارائه‌ی آموزش‌های کاملاً عملی و مبتنی بر پروژه‌ها، ماژول‌ها و سنسور‌های پرکاربرد در صنعت
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
آموزشگاه علوم رباتیک