دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی تهران پایتخت

3.2 از 1 رای
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریدپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی تهران پایتخت

درباره دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی تهران پایتخت

آموزشگاه تهران پایتخت فعالیت خود را از سال در 1380 در شهر تهران آغاز کرد. این مجموعه در راستای دستیابی به اهداف و با توجه به استقبال علاقه‌مندان دامنه‌ی حضور خود را گسترش داد و شعبه‌ی دیگری تأسیس نمود. هم‌اکنون این مجتمع در دو شعبه‌ی خیابان انقلاب و میدان رسالت فعالیت می‌کند.
این مرکز به‌عنوان آموزشگاه تخصصی نرم‌افزار و حسابداری، به یکی از مؤسسات حرفه‌ای ایران تبدیل شده است. حضور اساتید مجرب و باتجربه در زمینه‌های مختلف و با استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی در این مرکز باعث شده مهارت‌آموزان به‌عنوان افرادی متخصص و مستقل فارغ‌التحصیل شوند. کیفیت دوره‌ها تضمین می‌کند که این افراد بعد از اتمام دوره به‌راحتی جذب بازار کار ‌گردند.
آموزش‌ها تحت عناوین آموزش سخت‌افزار، دپارتمان رباتیک، دپارتمان برق و الکترونیک، دپارتمان IT، دپارتمان معماری، دپارتمان حسابداری، دپارتمان گرافیک، مکانیک، عمران و آموزش تجهیزات پزشکی و... در مجتمع فنی تهران پایتخت ارائه می‌شود. در این مجموعه برای آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار دوره‌هایی تحت عنوان اصلی دپارتمان کسب‌وکار نیز برگزار می‌شود.
با توجه به رویکرد پیشرو مدیریت دپارتمان مهارت‌افزایی کودک و نوجوان نیز در این آموزشگاه فعال است. در طول این دوره‌ها جزوات و سی‌دی‌های آموزشی در اختیار کارآموزان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است طی دوره و پس از اتمام آن مهارت‌آموزان به‌صورت مستمر تحت پشتیبانی قرار می‌گیرند. این مجتمع خوابگاهی را به دانش‌پذیران شهرستانی خود معرفی می‌کند.

شعبه‌ها

- شعبه انقلاب (مرکزی)
- شعبه رسالت

فعالیت‌ها

  • ارائه‌ی پشتیبانی رایگان در طول دوره و پس از اتمام آن
  • برگزاری دوره‌های مختص کودکان و نوجوانان
  • آماده‌سازی افراد برای ورود به بازار کار در دپارتمان کسب‌وکار
  • برگزاری دوره‌های متنوع در قالب دپارتمان‌های تخصصی
مشاهده اطلاعات کامل و تلفن تماس
دپارتمان کامپیوتر و حسابداری مجتمع فنی تهران پایتخت