دپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ

تبریز | چهار راه امین
دپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ

دپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ

آموزشگاه فرهنگ تبریز واقع در چهارراه امین واقع شده و با برگزاری دوره‌های معماری و دکوراسیون داخلی، با حضور اساتیدی مجرب به آموزش علاقه‌مندان به فراگیری اصول و روش‌های معماری روز دنیا اقدام می‌نماید.
هوچینعمران، معماری و دکوراسیون داخلیدپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ
3.2 از 1 رای

درباره دپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ

آموزشگاه فرهنگ تبریز قوی‌ترین مرکز آموزشی شمال غرب کشور با چندین سال سابقه در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی در شهر تبریز با اساتید مجرب و باتجربه استان آذربایجان شرقی آماده ارائه‌ی خدمات به همشهریان می‌باشد. این دوره‌ها برای متخصصین و همچنین عموم جامعه با هدف تربیت افراد کارآمد در سطح داخلی و خارجی و افزایش سطح دانش فرهنگی و هنری جامعه می‌باشند.
این آموزشگاه با برگزاری 22 دوره‌ی متنوع در حوزه‌ی معماری و عمران سعی در بالا بردن سطح دانش علمی جامعه و افزایش نیروی کارآمد جامعه دارد. علاقه‌مندان با آموزش محیط‌های گرافیکی و فراگیری کار با نرم‌افزارهای طراحی گرافیک و تصویرسازی و شرکت دوره‌های تخصصی می‌توانند به سطح جدیدی از مهارت دست یابند. این دوره‌ها شامل اخذ دیپلم ویژه شاغلین، دیپلم ردی‌ها، واحد مانده‌ها، ترک تحصیلی‌ها در رشته‌های ویژه‌ی گردشگری، نقشه‌کشی، امور اداری، حسابداری، کامپیوتر و… می‌باشد.
در این مؤسسه آموزش‌ها همراه با پروژه‌های عملی و کاربردی و با بهره‌گیری از متد نوین آموزشی در سطح بین‌المللی است. علاقه‌مندان با حضور در کلاس‌های این مجموعه می‌توانند برای همیشه دوره‌های معماری و عمران را فرا بگیرند.

فعالیت‌ها

  • دارای مجوز سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور
  • دسترسی رایگان به مقالات آموزشی سایت
  • امکان ثبت‌نام آنلاین و دریافت حساب کاربری
  • دارای تجهیزات و امکانات متناسب با نیاز روز
آموزشگاه فرهنگ-هوچین
امتیاز کاربران به :

دپارتمان عمران و معماری آموزشگاه فرهنگ

    شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
    نظر خود را ثبت کنید
    نظرات کاربران
    آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه