دپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد

مشهد | میدان شهدا
دپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد

دپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد

آموزشگاه گرافیک راشد برگزارکننده دوره‌های آموزشی تصویرسازی رایانه‌ای و تولید چندرسانه‌ای می‌باشد. رشته تصویرسازی رایانه‌ای از رشته‌های مرتبط با هنر گرافیک و کار با نرم‌افزارهای مربوطه است که علاقه‌مندان می‌توانند در موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد، دوره‌های مربوطه را گذرانده و پس از موفقیت در آزمون‌های نهایی، مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای دریافت نمایند.
هوچینآموزشگاه طراحی گرافیکدپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد
3.4 از 1 رای

درباره دپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد

آموزشگاه گرافیک راشد به‌عنوان بخشی از موسسه آموزشی راشد در مشهد، مشغول به فعالیت آموزشی در حوزه گرافیک، تصویرسازی و هنرهای چندرسانه‌ای می‌باشد. موسسه راشد بهترین آموزشگاه کامپیوتر و زبان در مشهد با بیش از بیست سال تجربه اکنون در برگزاری دوره‌های آموزشی رشته‌های حسابداری، ریاضی و هنر نیز فعالیت چشمگیری دارد.
موسسه راشد مجهز به امکانات آموزشی کامل، روش‌های تدریس مدرن است و با بهره‌مندی از بهترین اساتید و پوشش تمام دوره‌های موردنیاز متقاضیان، در چندین شعبه فعالیت دارد. گستردگی شعبات این آموزشگاه سبب شده است که متقاضیان بتوانند با توجه به محل کار یا زندگی خود، نزدیک‌ترین آموزشگاه به محل خود را یافته و در آن ثبت‌نام نمایند.
آموزشگاه گرافیک راشد برگزارکننده دوره‌های آموزشی تصویرسازی رایانه‌ای و تولید چندرسانه‌ای می‌باشد. رشته تصویرسازی رایانه‌ای از رشته‌های مرتبط با هنر گرافیک و کار با نرم‌افزارهای مربوطه است که شما می توانید در موسسه آموزش‌های بین‌المللی راشد بگذرانید و پس از موفقیت در آزمون‌های نهایی، مدرک معتبر فنی‌وحرفه‌ای دریافت نمایید.
قابل‌ذکر است شما می‌توانید مدرک دریافتی خود را برای ادامه تحصیل و یا ارائه به سازمان‌ها جهت استخدام، استفاده نمایید. آموزشگاه گرافیک راشد همواره آماده است تا از هنرجویان و دانش‌پژوهانی که متقاضی شرکت در دوره‌های مختلف این آموزشگاه هستند، ثبت‌نام به عمل آورد.
شعبه ها
این مرکز در احدآباد، نبوت، 15 خردا و طبرسی شعبه دارد.

فعالیت‌ها

  • انجام پروژه‌های IT و ICT شبکه
  • دارا بودن بیش از 20 کلاس آموزشی مجزا در رابطه با آموزش نرم‌افزارهای مرتبط با هنر گرافیک
  • امکان ثبت‌نام آنلاین و ایجاد حساب کاربری
آموزشگاه راشد-هوچین
امتیاز کاربران به :

دپارتمان گرافیک آموزشگاه راشد

  • امکانات
  • برخورد پرسنل
  • تناسب قیمت و خدمات
  • دکوراسیون و محیط
  • کیفیت آموزش
شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر خود را ثبت کنید
نظرات کاربران
آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه