دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی

بندرعباس | گلشهر
دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی

دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی

دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی با دو شعبه در شهر بندرعباس با تکیه بر سابقه‌ی درخشان 10 ساله توانسته آموزش‌های عملی و تئوری تخصصی را ارائه دهد. همشهریان عزیز با انتخاب این آموزشگاه می‌توانند از فضای آموزشی متناسب با استانداردهای بین‌المللی و تفکیک‌شده برای افزایش بازده آموزشی استفاده نمایند. این آموزشگاه دیپلم‌های رسمی متناسب با دوره را در انتهای آموزش به داوطلبین اعطا می‌کند.
هوچینآموزشگاه کامپیوتر و حسابداریدپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی
3.2 از 1 رای

درباره دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی

مجتمع آموزشی خوارزمی با بیش از 10 سال سابقه‌ی موفقیت‌آمیز در امر آموزش با دو شعبه در گلشهر و فلکه‌ی برق بندرعباس فعالیت دارد. این آموزشگاه در مکانی وسیع مشتمل بر 6 کارگاه در رشته‌ی فناوری اطلاعات فعالیت خود را آغاز نمود. در این دپارتمان با استفاده از اساتید حرفه‌ای و مجرب دوره‌های حسابداری، کامپیوتر، طراحی وب، انواع برنامه‌نویسی و... به دانش پژوهان آموزش داده می‌شود. این مرکز در ادامه‌ی فعالیت خود در دو مرحله‌ی جداگانه رشته‌های امور مالی بازرگانی، امور اداری و الکترونیک و سپس رشته‌های مخابرات و خدمات آموزشی را به مجموعه اضافه نمود. در همین راستا برای حفظ کیفیت آموزشی شعبه‌ی دیگری به این مؤسسه اضافه گردید.
مجتمع آموزشی خوارزمی با ارائه‌ی فضایی حرفه‌ای و تفکیک‌شده برای بازدهی بیشتر آموزش‌ها توانسته اعتبار چشم‌گیری در میان آموزش‌های این شهر کسب نماید. این مجتمع با کادر مدیریتی با سابقه‌ی درخشان و تفکر پیشرو توانسته از ابتدا تاکنون کیفیت آموزش‌ها را حفظ نماید.
در این مجتمع که خود زیر نظر سازمان فنی‌وحرفه‌ای فعالیت می‌کند دیپلم‌های رسمی متعددی ارائه داده می‌شود. این دیپلم‌ها شامل دیپلم امور اداری، دیپلم الکترونیک، دیپلم حسابداری، دیپلم کامپیوتر می‌باشد. لازم به ذکر است برای رفاه حال همشهریان گرانقدر آموزش کامپیوتر و غیره در این مجموعه به صورتی حضوری و همچنین غیرحضوری در اختیار داوطلبین قرار می‌گیرد.

شعبه‌ها

- بندرعباس، گلشهر، روبروی فروشگاه اتکا
- بندرعباس، فلکه برق، کوچه آزمایشگاه پاستور

فعالیت‌ها

  • برگزاری کلاس‌ها در دپارتمان‌ها و فضاهای جداگانه
  • اعطای مدارک معتبر بین‌المللی و داخلی
  • برگزاری آزمون‌های رسمی
  • ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان
مجتمع اموزشی خوارزمی-هوچین
امتیاز کاربران به :

دپارتمان فناوری اطلاعات مجتمع آموزشی خوارزمی

  • امکانات
  • برخورد پرسنل
  • تناسب قیمت و خدمات
  • دکوراسیون و محیط
  • کیفیت آموزش
شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر خود را ثبت کنید
نظرات کاربران
آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه