آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

تهران | گیشا (کوی نصر)
آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین واقع در تهران منطقه‌ی گیشا در سال 1389 با مدیریت بهزاد عصاره پورفعالیت خود را آغاز نموده است. این مرکز یکی از تخصصی‌ترین آموزشگاه‌های کشور بوده و هدف آن آموزش موسیقی به صحیح‌ترین، جذاب‌ترین و مدرن‌ترین شکل ممکن است.
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین
4.1 از 7 رای

درباره آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین واقع در گیشا، کوی نصر با مدیریت بهزاد عصاره پور در سال 1389 تاسیس شد. هدف این آموزشگاه ارائه‌ی جدیدترین و استانداردترین متد‌های آموزش موسیقی دنیا است.
اجرای سطح بالای آموزش فقط با بهره‌مندی از اساتید حرفه‌ای، با تجربه، دلسوز و پرانرژی و همچنین محیطی آرامش‌بخش، مدرن، منظم و با برنامه‌ریزی‌های آموزشی مدون و مفید میسر می‌گردد. در آموزشگاه "هنر ایران زمین" همه‌ی این نیازها تدارک دیده شده تا شما هنرجویان و خانواده‌های هنردوست، یکی از قویترین و مجهزترین آموزشگاه‌های موسیقی غرب تهران را در اختیار داشته باشید.

اساتید

اساتید آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین از فارغ‌التحصیلان رشته‌ی موسیقی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری هستند که هر کدام دارای رزومه و سوابق درخشان اجرایی و آموزشی بوده‌اند. این مدرسین مجرب تا به امروز موفق به تربیت هنرجویان برجسته‌ای در رشته‌های مختلف موسیقی شده‌اند.

متد آموزش موسیقی

یکی از نکات بارز در مورد این مرکز آموزشی استفاده‌ی آنها از آخرین متدهای روز دنیا در امر یادگیری است. به صورتی که مطالب تدریس شده و شکل آموزش برابر با دانشگاه‌های معتبر موسیقی جهان است و هنرجو چه در یادگیری سازهای ایرانی و چه در فراگیری سازهای غربی می‌تواند از آخرین رپراتوار آموزشی روز دنیا بهره گیرد.

موسیقی کودکان (سبک کارل ارف)

آموزشگاه هنر ایران زمین بر اساس علاقه‌ی کودک و همچنین توانایی‌‌ها و سن او اقدام به طراحی دوره‌های آموزشی برای فرزندان شما می‌نماید. تکنیک‌های مناسب برای این رده سنی از جمله، آموزشِ مفاهیمِ بنیادین مثل ضرب، ریتم، کشش، هماهنگی در نواختن و خواندن و غیره با شعر و آهنگ و ملودی آموخته می‌شود.
سازهای مربوطه برای کودکان، مانند طبلک، بلز، متالوفون، زایلفون و در مرحله بعد فلوت ریکوردر نیز برای آموزش در نظر گرفته شده است.

محیط آموزشگاه هنر ایران زمین

هنر ایران زمین در محیطی حرفه‌ای شامل 8 کلاس و امکاناتی با استانداردهای بین‌المللی طراحی شده است. این آموزشگاه با اصول طراحی دکوراسیون داخلی برای یک محیط آموزشی آماده شده و نکاتی چون طراحی زیبا و شاد، آکوستیک فضا، درب‌های چرمی، امکانات صوتی و تصویری، دوربین مداربسته و همچنین سیستم تهویه برای تمام کلاس‌ها در نظر گرفته شده است. گذشته از این نکات، به گفته‌ی سایت این مرکز، تمامی سازها در محیط آموزشگاه فراهم شده تا هنرجو نیازی به حمل و نقل ساز نداشته باشد.

آموزشگاه هنر ایران زمیناز دیگر امکانات هنر ایران زمین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن اجرای هنر ایران زمین

جهت برگزاری کنسرت‌های هنرجویی و تمرین‌های گروهی با ظرفیت 50 نفر. سالن آکوستیک شده، دارای سیستم‌های صوتی و تصویری حرفه‌ای برای اجرا.
سالن انتظار
محیطی مناسب و شایسته برای همراهان هنرجویان و استراحت آنها. اگر فرزند شما مشغول آموزش باشد در محیط درنظر گرفته شده می‌توانید منتظر بمانید تا زمان کلاس تمام شود.
خدمات اینترنتی و سایت
خدمات اینترنتی این آموزشگاه نیز به صورت پیشرفته و شیک پیاده شده و با عضویت در هنر ایران زمین و دریافت کد مخصوص قابلیت استفاده از آن را خواهید داشت. سایت این مرکز به خوبی برای هنرجویان طراحی شده تا نیازهای مختلف آنها را پاسخگو باشد. اگر به دنبال شروع دوره در این آموزشگاه هستید پیشنهاد می‌دهیم حتما به سایتشان هم سر بزنید.
افتخارات
آموزشگاه هنر ایران زمین از کشورهایی مثل فرانسه و کانادا موفق به اخذ گواهینامه‌‎های بین‌المللی آموزش شده است:
استاندارد مراکز آموزشی IWA 2
استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001
استاندارد رسیدگی به شکایات مشتری ISO 10002
استاندارد سنجش رضایت مشتری ISO 10004
دوره‌های آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین
ویولن، دف، پیانو، کاخن، گیتار، تنبک، تار، سه‌تار، ویولنسل، سنتور و بسیار از دیگر سازها در دوره‌های این آموزشگاه به چشم می‌خورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سایر سازها می‌توانید با شماره‌های آموزشگاه تماس حاصل نمایید.
  • اطلاعات تماس
  • دوره ها
  • اساتید
  • اطلاعات مهم
تهران، کوی نصر (گیشا)، بین خیابان نهم و فاضل، جنب بانک تجارت، پلاک 156، طبقه 2، واحد 3
- - -

ساعت کار

  • شنبه
    12:00 - 21:00
  • یکشنبه
    12:00 - 21:00
  • دوشنبه
    12:00 - 21:00
  • سه شنبه
    12:00 - 21:00
  • چهارشنبه
    12:00 - 21:00
  • پنجشنبه
    09:00 - 15:00
  • جمعه
    تعطیل

امکانات

دسترسی

شعبه ها

عنوان مجتمع

امتیاز کاربران به :

آموزشگاه موسیقی هنر ایران زمین

  • امکانات
  • برخورد پرسنل
  • تناسب قیمت و خدمات
  • دکوراسیون و محیط
  • کیفیت آموزش
شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
نظر خود را ثبت کنید
نظرات کاربران
آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه