آموزشگاه کنکور رحمانی

کرج | میدان شهدا
آموزشگاه کنکور رحمانی

آموزشگاه کنکور رحمانی

موسسه علمی رحمانی در کرج فعالیت می‌کند و از سال 1367 با هدف توسعه‌ی آموزش پایدار و ارائه‌ی خدماتی نوین شروع به کار کرد. مدیر موسس این مجموعه آقای رحمانی از اساتید خوش‌نام در شهر کرج است.
هوچینآموزشگاه درسی و کنکورآموزشگاه کنکور رحمانی
3.4 از 1 رای

درباره آموزشگاه کنکور رحمانی

آموزشگاه کنکور رحمانی در میدان شهدای کرج قرار گرفته و با سابقه‌ای طولانی از سال 1367 به برگزاری کلاس‌های تقویتی و آماده‌سازی برای کنکور مشغول است. این مرکز برای دانش‌آموزان دوره‌های با کیفیت بالا و ویژه را تدارک می‌بیند و رشته‌های مختلف را تحت آموزش قرار می‌دهد تا دانش‌آموزان نمرات بهتری کسب کرده و در آزمون‌هایی مثل کنکور موفق عمل کنند.
این موسسه علمی برای مقطع ابتدایی کلاس اول تا ششم، متوسطه‌ی اول از هفتم تا نهم و متوسطه‌ی دوم از دهم تا دوازدهم خدمات مختلفی را تدارک دیده و کتب درسی، آزمون‌های ارزیابی و کلاس‌های آموزشی را ارائه می‌نماید.
از آنجا که بسیاری از دانش‌آموزان برای تعیین مسیر تحصیلی و آینده‌ی خود دچار سردرگمی هستند، آموزشگاه رحمانی خدمات مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی را نیز درنظر گرفته تا با همفکری اساتیدی نخبه بهترین انتخاب را داشته باشید.
این آموزشگاه با بهره‌مندی از اساتید برتر و امکانات آموزشی پیشرفته، پس از مدت کوتاهی فعالیت به شهرت خوبی دست‌یافت و فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرد. با توجه به نیازهای مراجعین، این موسسه آموزشگاه علمی پسرانه و دخترانه، مرکز کامپیوتر دخترانه، آموزشگاه زبان‌های خارجی پسرانه و دخترانه را نیز به مجموعه‌ی خود اضافه کرد.

فعالیت‌ها

  • برگزاری کلاس‌های درسی برای پایه‌ی اول ابتدایی تا دوازدهم
  • برگزاری کلاس‌های تیزهوشان
  • ارائه‌ی کتب و جزوات درسی
  • استفاده از متدهای متفاوت و نوین در امر آموزش
  • تشکیل کلاس‌ها توسط اساتید خبره و مجرب
  • انجام مشاوره رایگان و برنامه‌ریزی درسی
آموزشگاه کنکور علی رحمانی-هوچین
امتیاز کاربران به :

آموزشگاه کنکور رحمانی

    شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
    نظر خود را ثبت کنید
    نظرات کاربران
    آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه