آموزشگاه موسیقی هونیا

قائمشهر | خیابان تهران
آموزشگاه موسیقی هونیا

آموزشگاه موسیقی هونیا

هونیا با معنی (خوش نوا) از کلمات ترکیبی زبان پهلوی میباشد که ریشه ی کلمه ی خنیا و خنیاگر است. آموزشگاه موسیقی هونیا در سال 1390 با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در استان مازندران ، شهرستان قائمشهر، تاسیس گردید. با گذشت بیش از یک دهه از آغاز فعالیت فرهنگی و هنری تعداد زیادی از هنرجویان این مرکز وارد فضای حرفه ای موسیقی در سطح استان و کشور شده اند. تمرکز ویژه در این مرکز آموزشی بر فراگیری صحیح کودکان در رشته های مختلف موسیقی میباشد.
هوچینآموزشگاه موسیقیآموزشگاه موسیقی هونیا
3.5 از 1 رای

درباره آموزشگاه موسیقی هونیا

آموزشگاه موسیقی هونیا در شهرستان قائمشهر محدوده ی خیابان تهران قرار دارد. این مرکز آموزش موسیقی، با همکاری اساتید و مدرسین با تجربه، سعی بر این دارد تا با اولویت قرار دادن اخلاق و منش انسانی، فضایی سالم و امن برای هنرجویان فراهم کند تا بتوانند با آرامش ذهنی به یادگیری هنر موسیقی بپردازند.

تلاش ما در این مجموعه بر این است تا در کنار آموزش سازهای موسیقی اصیل ایرانی و سازهای موسیقی کلاسیک غربی، به صورت ویژه به آموزش و ترویج ساز های بومی و محلی مازندرانی بپردازیم. از آنجا که مدرسین این مرکز در تهیه و تولید بیش از 30 آلبوم موسیقی از جمله موسیقی بیکلام و باکلام و در زمینه موسیقی ایرانی و موسیقی مازندران نقش آهنگسازی و نوازندگی داشته اند، این امکان برای هنرجویان فراهم میگردد تا بتوانند از این طریق وارد فضای حرفه ای و تولید موسیقی بشوند.

این مرکز با توجه به پتانسیل موجود، از هنرجویان دوره های پیشرفته در اجرای کنسرت و تولید آلبوم های موسیقی به ویژه موسیقی محلی و مازندرانی استفاده میکند. همچنین برگزاری اجراهای آموزشی برای هنرجویان از جمله فعالیت های این آموزشگاه میباشد که در آینده ی نزدیک با گسترش فضای آموزشی امکان اجرای هرجویان به صورت ماهانه و کوتاه مدت فراهم میگردد.

مجموعه ی آموزش موسیقی هونیا از امکانات قابل قبول سخت افزاری و فضای مناسب آموزشی و کلاسهای مطابق با استاندارد لازم برخوردار میباشد که این امر نیز موجب بهبود سطح آموزش موسیقی برای هنرجویان میگردد. همچنین وجود استودیوی صدابرداری در مجموعه از دیگر امکانات قابل قبولی است که همین امر گامی موثر در جهت ایجاد انگیزه در میان هنرجویان جوان و نوجوان موسیقی میگردد و در کنار فعالیت های آموزشی و یادگیری موسیقی، به صورت تجربی با فضای استودیو و آلات ضبط و تولید محتوای صوتی نیز آشنا میگردند.

امتیاز کاربران به :

آموزشگاه موسیقی هونیا

    شما می توانید در رابطه با این آموزشگاه نظر دهید
    برای ثبت نظرات، نقد و بررسی شما، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
    نظر خود را ثبت کنید
    نظرات کاربران
    آموزشگاه های نزدیکمشاهده همه روی نقشه